Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så tråden der man mente att en person var psykotisk fordi hen følte att djevel/gud osv kunne høre tankene. Er det så enkelt?

Da trenger ikke jeg lure mer, for da jeg var (psykotisk?), så trodde jeg gud overhørte mine tanker, og att satan satte tanker inn i hodet mitt som gud misforstod. er det så enkelt att dette er psykose? Da skal jeg slutte å lure.

Anonymkode: 6ccb3...c3a

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, nå kan du slutte å lure.

AnonymBruker
Skrevet

Nå var dette en tråd om hvorvidt det er psykotisk å ha tanker overvåket.

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst, begynne å diskutere slik i min tråd, Jeg som har hatt problemer med å vite hva som har feilet meg, så begynner dere å kverulere.

Seriøst, slutt dette her

Nå fikk jeg ett slags svar, av NHD etter mange års usikkerhet, så bruker folk dette for å kverulere. Fy fader, nå blir jeg sur altså. Setter ikke pris på misbruket av denne tråden.

Skrevet

Hallo hva med litt respekt, han har slitt med spørsmålet i årevis og trengte et bastant svar

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Det har blitt slettet en del innlegg I denne tråden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...