stjernestøv Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Skrevet 12. mai 2016 Nå som jeg ikke røyker er frekvensene mine høyere og, men det er det jeg spiser da. Men føler meg litt svevende, det er deilig da. 0 Siter
Trine Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 12 timer siden, stjernestøv skrev: Ja jeg liker å ha kontakt med det åndelige, alt er egentlig åndelig og alt er egentlig energi. Energi som flyter inn i hverandre, derfor kjenner jeg det. Nei jeg ser ikke hva som er problemet jeg heller, kan jo bare slutte på seroquel. Eller trappe ned litt. Nei, slutt å tull a!!!! Du er den største vinglepetter'n jeg vet om, og du har en hukommelse som en dau hest Sorry, ikke meningen å være ufin, men noen ganger må jeg bare si hva jeg mener. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Skrevet 13. mai 2016 2 timer siden, Trine skrev: Nei, slutt å tull a!!!! Du er den største vinglepetter'n jeg vet om, og du har en hukommelse som en dau hest Sorry, ikke meningen å være ufin, men noen ganger må jeg bare si hva jeg mener. Det er greit det Jeg vet jeg er vinglete og det er slitsomt, og hukommelsen er ikke god den heller. 0 Siter
Trine Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 1 time siden, stjernestøv skrev: Det er greit det Jeg vet jeg er vinglete og det er slitsomt, og hukommelsen er ikke god den heller. Du burde begynne å skrive en slags dagbok dersom du ikke klarer huske. Ev. skrive en lapp som du henger på kjøleskapdøra hvor det står hva som skjer når du tuller med medisinene. Du blir redd når du trapper ned/slutter på medisiner. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Skrevet 13. mai 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Du burde begynne å skrive en slags dagbok dersom du ikke klarer huske. Ev. skrive en lapp som du henger på kjøleskapdøra hvor det står hva som skjer når du tuller med medisinene. Du blir redd når du trapper ned/slutter på medisiner. Ja men håpet er jo at jeg en gang skal klare meg. 0 Siter
Trine Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja men håpet er jo at jeg en gang skal klare meg. Tror egentlig det hadde vært bedre for deg om håpet heller hadde vært at du kunne akseptere at du trenger medisiner. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Skrevet 13. mai 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Tror egentlig det hadde vært bedre for deg om håpet heller hadde vært at du kunne akseptere at du trenger medisiner. Men vil jo ta minimal dose da, orker ikke trappe opp på latuda f.eks. Og vil trappe ned på seroquel, vil klare meg uten seroquel. Får se hva jeg gjør. Men jeg har jo hørt på legen nå da. Har lyst å jobbe med healing og kanalisering. Får se. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Skrevet 13. mai 2016 Bare mener har nok latuda nå, vil ikke øke. Har ingen psykotiske symptomer Så det holder nå. 0 Siter
Trine Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Bare mener har nok latuda nå, vil ikke øke. Har ingen psykotiske symptomer Så det holder nå. Men om du trapper ned på seroquel uten å trappe opp på latuda så kan det jo tenkes at du får psykotiske symptomer. Fortsett å hør på legen du 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Skrevet 13. mai 2016 2 minutter siden, Trine skrev: Men om du trapper ned på seroquel uten å trappe opp på latuda så kan det jo tenkes at du får psykotiske symptomer. Fortsett å hør på legen du Ok, kan jo høre på legen. Bare føler at jeg tar for mye seroquel, ligger jo til ellve ofte. Det er jo godt da, men føler meg så lat. 0 Siter
Trine Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ok, kan jo høre på legen. Bare føler at jeg tar for mye seroquel, ligger jo til ellve ofte. Det er jo godt da, men føler meg så lat. Når legger du deg da? Om du syns du sover for lenge nå så ta det opp med sykepleieren sånn at de kan justere dosene på medisinene. Siden begge virker på psykose så er det ikke bare å trappe ned på den ene uten å kanskje måtte øke den andre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Skrevet 13. mai 2016 4 minutter siden, Trine skrev: Når legger du deg da? Om du syns du sover for lenge nå så ta det opp med sykepleieren sånn at de kan justere dosene på medisinene. Siden begge virker på psykose så er det ikke bare å trappe ned på den ene uten å kanskje måtte øke den andre. Legger meg i ni ti tiden, tilbringer mye tid i sengen...på astralplanet. Kan jo ta det opp ja. Spurte sist om jeg kunne ta 100 mg seroquel, men han mente jeg burde gjøre som legen sa 200 mg. Men han sa det var ikke tvang så det var opp til meg, så da bestemmer jeg jo selv da i grunn. 0 Siter
Trine Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 21 minutter siden, stjernestøv skrev: Legger meg i ni ti tiden, tilbringer mye tid i sengen...på astralplanet. Kan jo ta det opp ja. Spurte sist om jeg kunne ta 100 mg seroquel, men han mente jeg burde gjøre som legen sa 200 mg. Men han sa det var ikke tvang så det var opp til meg, så da bestemmer jeg jo selv da i grunn. Selvfølgelig bestemmer du selv, men for din egen del er det best å høre på legen. Har du fått noen opptrappingsplan på latuda eller er det meningen at du skal ligge på den dosen du gjør? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Skrevet 13. mai 2016 2 minutter siden, Trine skrev: Selvfølgelig bestemmer du selv, men for din egen del er det best å høre på legen. Har du fått noen opptrappingsplan på latuda eller er det meningen at du skal ligge på den dosen du gjør? Sykepleieren sa jeg skulle trappe opp på latuda men vet ikke når, tar 37 mg nå og føler det holder. Blir litt trøtt av den, ellers merker jeg ingen bivirkninger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Sykepleieren sa jeg skulle trappe opp på latuda men vet ikke når, tar 37 mg nå og føler det holder. Blir litt trøtt av den, ellers merker jeg ingen bivirkninger. Det har vel legen sagt. Og du kan virkelig ikke vite hva som "holder" etter 3-4 dagers bruk. Anonymkode: 074e8...830 0 Siter
Trine Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Sykepleieren sa jeg skulle trappe opp på latuda men vet ikke når, tar 37 mg nå og føler det holder. Blir litt trøtt av den, ellers merker jeg ingen bivirkninger. Da får du sikkert beskjed om når du skal trappe opp, ellerså bør du spørre. Skulle du fortsatt ta 200 mg seroquel etter opptrapping av latuda? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Skrevet 13. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det har vel legen sagt. Og du kan virkelig ikke vite hva som "holder" etter 3-4 dagers bruk. Anonymkode: 074e8...830 Hvis ikke det hadde holdt hadde jeg vel fått symptomer da? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Skrevet 13. mai 2016 2 minutter siden, Trine skrev: Da får du sikkert beskjed om når du skal trappe opp, ellerså bør du spørre. Skulle du fortsatt ta 200 mg seroquel etter opptrapping av latuda? Det vet jeg ikke. Mitt mål er jo å slutte på seroquel. 0 Siter
Trine Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev: Hvis ikke det hadde holdt hadde jeg vel fått symptomer da? Kan jo hende det tar litt tid før symptomene kommer. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Skrevet 13. mai 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Kan jo hende det tar litt tid før symptomene kommer. Å. Ja får se da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.