InMyPlace Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 Dette er kanskje litt på siden men jeg forsøker. Har fått beskjed av legen at jeg må avstå fra alkohol p.g.a for høye leververdier. Dette er noe jeg har etterkommet, og følger uten store problemer. Men jeg bruker 150 mg Truxal, 600 mg Seroquel og opptil 75 mg sobril. Bør jeg kutte ut noen av disse medisinene, eller er det alkoholen som er den store synderen? Må bruke Truxal, de to andre medisinene overlever jeg uten. Vil så gjerne unngå permanente skader. Håper på svar, det er jo pinse, så et legeråd er vanskelig å oppdrive. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 Det hadde vært fin om du kunne redusere Sobril noe. Det samme med Seroquel. Kanskje til 50-60 mg og 400 mg. 0 Siter
InMyPlace Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Skrevet 13. mai 2016 Ok. Tusen takk for svar! God pinse og 17 mai. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.