Gå til innhold

Nasjonaldagen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
4 minutter siden, Lillemus skrev:

Sånn skumspray skulle vært forbudt, det kan nok ødelegge klær som er laget av litt mer ømfintlige materialer enn bomull, så å spraye det på andres klær var en veldig dårlig ide.

Ok. Jeg ante ikke dette. Jeg trodde de skumspray greiene var sån man kunne spraye på andre med. Jeg har vært en idiot med de fikse ideene mine oppigjennom årene. En gang skulle jeg være "smart" ved å henge dagsplan-arkene opp i kleskrokene etter hverrandre får å imponere personalet for at da slapp vi å bla i permen. Men hun ble rasende og sa "sånt gjørr du ikkje igjen!!!" Jeg som 8 åring forstod ikke at det var idiotisk å gjøre. Det er rart at jeg i det heletatt har langt over 70 i iq.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/411618-nasjonaldagen/page/2/#findComment-3699132
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Jeg ante ikke dette. Jeg trodde de skumspray greiene var sån man kunne spraye på andre med. Jeg har vært en idiot med de fikse ideene mine oppigjennom årene. En gang skulle jeg være "smart" ved å henge dagsplan-arkene opp i kleskrokene etter hverrandre får å imponere personalet for at da slapp vi å bla i permen. Men hun ble rasende og sa "sånt gjørr du ikkje igjen!!!" Jeg som 8 åring forstod ikke at det var idiotisk å gjøre. Det er rart at jeg i det heletatt har langt over 70 i iq.

Det synes nå jeg var en morsom ide! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/411618-nasjonaldagen/page/2/#findComment-3699133
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...