AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 Hei Faren min har nettopp fått kreft. Vi venter på resultat av biopsi for å se hvilken type. Det kan ta ei uke til. Ventetiden er uutholdelig! Jeg sliter fra før m GAD (hvor et av hovedtemaene er redsel for at noe skal skje foreldrene mine) og depresjon. Det som nå har skjedd har fått d til å gå helt over styr. Jeg veksler mellom å føle uvirkelighetsfølelse og å gå helt i kjelleren. Samtidig er d ikke meg dette handler om jeg vil så gjerne være sterk for faren min. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: a97b0...d13 0 Siter
Solemnity Skrevet 14. mai 2016 Skrevet 14. mai 2016 Du har fått mange svar på dette allerede. Hva ønsker du at vi skal si? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 Skrevet 14. mai 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Faren min har nettopp fått kreft. Vi venter på resultat av biopsi for å se hvilken type. Det kan ta ei uke til. Ventetiden er uutholdelig! Jeg sliter fra før m GAD (hvor et av hovedtemaene er redsel for at noe skal skje foreldrene mine) og depresjon. Det som nå har skjedd har fått d til å gå helt over styr. Jeg veksler mellom å føle uvirkelighetsfølelse og å gå helt i kjelleren. Samtidig er d ikke meg dette handler om jeg vil så gjerne være sterk for faren min. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: a97b0...d13 Jeg har syke foreldre så kan forstå bekymringen din. Men jeg har ikke angst, så jeg har ikke like store problemet med det som du har. Det høres ut som dette er det værste som kunne skjedd deg egentlig, med tanke på problematikken du har fra før. Kan du snakke med de andre i familien din om dette? Har du psykolog du kan snakke med? Venner? Vet ikke om det er til hjelp, men jeg tror kanskje det ikke er bra for deg å være alene med disse bekymringene i alle fall. Anonymkode: 3a555...bd3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 Skrevet 14. mai 2016 PS. Dette er sikkert et dårlig råd, men jeg skriver det likevel: går det ann å få litt beroligende av fastlegen din, bare denne uka så du holder ut ventetiden? Anonymkode: 3a555...bd3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.