Strikka Skrevet 14. mai 2016 Skrevet 14. mai 2016 Jeg gikk på Efexor ca 6 mnd og sluttet 1.februar. Gikk greit å slutte selv om jeg har strevd MYE med depresjon - også noe jeg vil tro er angst. MEN - har så langt valgt å ikke begynne på ny type antidepressiva (sta og vil klare dette). det jeg derimot sliter med enda er mye fysiske plager - som f.eks. Konstant en følelse av influensa som aldri bryter ut. Sår hals, svetter og muskelvondt - ja alle vet hvordan kroppen er når influensa er på vei. Jeg har det slik hver dag og er redd dette er langtidsbivirkninger av Efexorbruk. Noen med lignende erfaringer? Som også kan fortelle meg hvor lang tid det tar før kroppen normaliserer seg? Er redd min kropp er ekstremt var for medisinbruk - har en periode i livet for 18 år siden følt en avhengighet til Paracet faktisk. Etter et keisersnitt måtte jeg ha antibiotika og masse Paracet pga en infeksjon. Kom hjem med baby etter 10 dager og "måtte" ha et par Paracet hver morgen for å "virke"..... veldig glad hvis noen gidder å respondere 0 Siter
ISW Skrevet 14. mai 2016 Skrevet 14. mai 2016 Efexor er ute av kroppen din for flere måneder siden. Den gir heller ingen varige skader på kroppen, så jeg tviler på at det er Efexor sin skyld. Kan det være at du sliter med en langvarig, mild infeksjon? Svetting og vondt i kroppen kan skyldes angst men tror ikke angst gir vondt i halsen :-) 0 Siter
Strikka Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Skrevet 14. mai 2016 6 timer siden, issomethingwrong skrev: Efexor er ute av kroppen din for flere måneder siden. Den gir heller ingen varige skader på kroppen, så jeg tviler på at det er Efexor sin skyld. Kan det være at du sliter med en langvarig, mild infeksjon? Svetting og vondt i kroppen kan skyldes angst men tror ikke angst gir vondt i halsen :-) Du vet så mye om medisiner - i detaljer. Og jeg opplever at du snakker så varmt om medisiner - noen ganger lurer jeg på om du får betalt 😱 mye mulig det er angst jeg sliter med - kan angst gå over av seg selv.....? Ved at jeg gjør de rette tingene som å jobbe, gå mue tur, være sosial osv osv osv.......? 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 14. mai 2016 Skrevet 14. mai 2016 De fysiske plagene du beskriver bør utredes hos fastlegen. Man skal aldri utelukke noe, men at plagene dine skulle komme av Efexor ville være langt nede på min liste over mulige forklaringer. 0 Siter
Trine Skrevet 14. mai 2016 Skrevet 14. mai 2016 Jeg følte meg smådårlig en god stund etter at jeg sluttet på Efexor. Jeg tenkte ikke over at det kunne ha en sammenheng med at jeg sluttet på medisinene, men hvem vet. Ser at isw skriver at den er ute av kroppen din for mange mnd. siden, men det forandrer ikke det faktum at noen sliter i mange mnd. etter å ha sluttet på Efexor. Selv om medisinen er ute av kroppen så kan man fortsatt ha plager som kommer pga medisinslutt. Om man slutter på f.eks p-piller så kan det ta lang tid før kroppen har stabilisert seg. Men det kan sikkert uansett være greit å få sjekket det opp hos legen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.