Gå til innhold

jeg er visst en skam for det norske flagg...

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg fikk beskjed på youtube en gang jeg kommenterte på en amerikaners video av en person med epilepsianfall at jeg er til skam for det norske flagg og at jeg håner norge. Alt jeg hadde gjort var å spørre videosnutt eigeren om epilepsien, og at jeg beklaget meg for min dårlige engelsk, fordi jeg var norsk. Hun som sa på norsk at jeg hånet norge, var en norsk jente. Hun hadde visst på mirakuløst vis funnet meg på en amerikaners youtubekanal. Hva syns dere om denne frekkheten fra denne norske personen?

Fortsetter under...

Blomsterfluen
10 minutter siden, Inner self skrev:

Det hørtes jo sært ut, Jeg tror nok hun som anklaget deg, var en større skam. Noen mennesker er bare frekke, best å ignorere dem, og ikke la seg provosere, for det er det de ønsker. :)

Ok. Hun var dorresten sikkert under 15 år, ifølge utseendet på profilen hennes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...