stjernestøv Skrevet 14. mai 2016 Skrevet 14. mai 2016 Har dårlig langtidshukommelse, men nå har jeg dårlig kortidshukommelse også. Jeg kan si en setning, så en ny setning, så den samme jeg sa først. Da er det vel gale? Kommer det seg av sykdommen? 0 Siter
Madelenemie Skrevet 14. mai 2016 Skrevet 14. mai 2016 (endret) 26 minutter siden, stjernestøv skrev: Har dårlig langtidshukommelse, men nå har jeg dårlig kortidshukommelse også. Jeg kan si en setning, så en ny setning, så den samme jeg sa først. Da er det vel gale? Kommer det seg av sykdommen? Hei! Jeg tror ikke det, for flere mennesker opplever jeg gjentar setninger. Det hender når jeg sier noe, som feks, "det var fine roser", så kan andre si, "det var fine roser", akkurat det samme som jeg sa. Dette skjer ofte. Og til og med hører jeg mennesker videre si det igjen, og andre ganger, igjen og igjen. Det er noe med kortidshukommelsen, og det er vanlig å ha det sånn. Jeg har utallige eksempler, og ikke sjelden blir jeg nettopp forundret og tenker, "sier menneske dette enda en gang til, så rart, ?". Videre har jeg vent meg til at slik er det for mange mennesker. Endret 14. mai 2016 av Madelenemie 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Skrevet 14. mai 2016 1 minutt siden, Madelenemie skrev: Hei! Jeg tror ikke det, for flere mennesker opplever jeg gjentar setninger. Det hender når jeg sier noe, som feks, "det var fine roser", så kan andre si, "det var fine roser", akkurat det samme som jeg sa. Dette skjer ofte. Og til og med hører jeg mennesker videre si det igjen, og andre ganger, igjen og igjen. Det er noe med kortidshukommelsen, og det er vanlig å ha det sånn. Jeg har utallige eksempler, og ikke sjelden blir jeg nettopp forundret og tenker, "sier du dette enda en gang, så rart?". Videre har jeg vent meg til at slik er det for mange mennesker. Ok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.