Gå til innhold

bokstavene stokker seg om ofte, ikke dårlig syn.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg har alltid kunnet lese og skrive kjempebra, helt fra de første dagene i 1 klasse og aldri i mitt liv hatt noe lærevansker eller dyseleksi. Men nå i det siste, har jeg begynt å hoppe over bokstaver avogtil oftere enn vanlig når jeg skriver, og må rette det opp, og når jeg leser avogtil, leser jeg helt feil, som foreksempel katakombe blir katabombe, og ostesnacks blir ostestack. Dette går opp og ned, så noen ganger er det mer/oftere enn andre ganger. Jeg har ikke verdens beste syn, men jeg ser ikke så dårlig heller. Hva er dette for noe?

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg har alltid kunnet lese og skrive kjempebra, helt fra de første dagene i 1 klasse og aldri i mitt liv hatt noe lærevansker eller dyseleksi. Men nå i det siste, har jeg begynt å hoppe over bokstaver avogtil oftere enn vanlig når jeg skriver, og må rette det opp, og når jeg leser avogtil, leser jeg helt feil, som foreksempel katakombe blir katabombe, og ostesnacks blir ostestack. Dette går opp og ned, så noen ganger er det mer/oftere enn andre ganger. Jeg har ikke verdens beste syn, men jeg ser ikke så dårlig heller. Hva er dette for noe?

Kanskje du trenger briller. Du får bestille time hos urmakeren.

Anonymkode: 52e35...9b2

Blomsterfluen
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du trenger briller. Du får bestille time hos urmakeren.

Ok. Har urmakeren briller? Fikser ikke urmakeren klokker og selger klokker da? Som sagt, jeg har ikke brille-renger-syn.

AnonymBruker
5 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Har urmakeren briller? Fikser ikke urmakeren klokker og selger klokker da? Som sagt, jeg har ikke brille-renger-syn.

Sorry, her i byen er umakeren både urmaker og optiker. Kan hende du trenger briller nå selv om du ikke har trengt det bør. Best å få tatt en synstest.

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, her i byen er umakeren både urmaker og optiker. Kan hende du trenger briller nå selv om du ikke har trengt det bør. Best å få tatt en synstest.

Jeg har nylig tatt synstest, jeg er kortsynt, men lese/skrive krøllet begynte for noen få måneder siden. Jeg trengte ikke briller.

26 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Hvis du skriver kjempebra så tror jeg du har problemer med mellomromstasten på tastaturet ditt... Det heter ikke "avogtil", men av og til og heller ikke "foreksempel", men for eksempel. Jeg kan også rote med boksstavene når jeg skriver, hodet "skriver" raskere enn fingrene klarer å henge med og da blir det bare tull. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...