Gondor Skrevet 15. mai 2016 Skrevet 15. mai 2016 Den siste tiden har jeg vært veldig ustabil. Fra trist, tom og uten et vindpust i hodet den ene dagen for neste dag å føle meg nesten normal. Og så er det ned igjen neste dag. Jeg sover enten veldig mye eller veldig lite. Og sånn har det pågått en stund. Jeg gjør det til et problem og blir redd fordi jeg tenker at dette er opptakten til noe verre. Men er ikke dette helt normalt for alle mennesker? 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 15. mai 2016 Skrevet 15. mai 2016 2 timer siden, Gondor skrev: Den siste tiden har jeg vært veldig ustabil. Fra trist, tom og uten et vindpust i hodet den ene dagen for neste dag å føle meg nesten normal. Og så er det ned igjen neste dag. Jeg sover enten veldig mye eller veldig lite. Og sånn har det pågått en stund. Jeg gjør det til et problem og blir redd fordi jeg tenker at dette er opptakten til noe verre. Men er ikke dette helt normalt for alle mennesker? Nei. Humøret mitt svinger ikke kraftig fra dag til dag uten bestemt grunn. 0 Siter
XbellaX Skrevet 15. mai 2016 Skrevet 15. mai 2016 4 timer siden, Gondor skrev: Den siste tiden har jeg vært veldig ustabil. Fra trist, tom og uten et vindpust i hodet den ene dagen for neste dag å føle meg nesten normal. Og så er det ned igjen neste dag. Jeg sover enten veldig mye eller veldig lite. Og sånn har det pågått en stund. Jeg gjør det til et problem og blir redd fordi jeg tenker at dette er opptakten til noe verre. Men er ikke dette helt normalt for alle mennesker? Jeg synes ikke du skal tenke på hva som er normalt for alle mennesker, du skal tenke på hva som er normalt for akkurat deg. Bruk sykehistorien din og iverksett nødvendige tiltak om slikt er nødvendig. 0 Siter
Gondor Skrevet 15. mai 2016 Forfatter Skrevet 15. mai 2016 8 timer siden, XbellaX skrev: Jeg synes ikke du skal tenke på hva som er normalt for alle mennesker, du skal tenke på hva som er normalt for akkurat deg. Bruk sykehistorien din og iverksett nødvendige tiltak om slikt er nødvendig. Det var et klokt svar. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 Skrevet 15. mai 2016 Jeg har det sånn for tiden. Et øyeblikk føler jeg at jeg har taket på verden, det neste vil jeg bare legge meg ned og dø. Det er helt for jævlig å ha det sånn. Anonymkode: 36447...62d 0 Siter
Gondor Skrevet 15. mai 2016 Forfatter Skrevet 15. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det sånn for tiden. Et øyeblikk føler jeg at jeg har taket på verden, det neste vil jeg bare legge meg ned og dø. Det er helt for jævlig å ha det sånn. Anonymkode: 36447...62d Ja det er forferdelig slitsomt. Er du redd for at det er opptakten til noe verre? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 Skrevet 16. mai 2016 Nei, jeg tillater meg ikke å tenke sånn. Gjør jeg det, så vil det skje. Jeg må tenke at jeg skal klare å snu dette. Anonymkode: 36447...62d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.