Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste tiden har jeg vært veldig ustabil. Fra trist, tom og uten et vindpust i hodet den ene dagen for neste dag å føle meg nesten normal. Og så er det ned igjen neste dag. Jeg sover enten veldig mye eller veldig lite. Og sånn har det pågått en stund. Jeg gjør det til et problem og blir redd fordi jeg tenker at dette er opptakten til noe verre. Men er ikke dette helt normalt for alle mennesker?

Gjest Gargamel
Skrevet
2 timer siden, Gondor skrev:

Den siste tiden har jeg vært veldig ustabil. Fra trist, tom og uten et vindpust i hodet den ene dagen for neste dag å føle meg nesten normal. Og så er det ned igjen neste dag. Jeg sover enten veldig mye eller veldig lite. Og sånn har det pågått en stund. Jeg gjør det til et problem og blir redd fordi jeg tenker at dette er opptakten til noe verre. Men er ikke dette helt normalt for alle mennesker?

Nei. Humøret mitt svinger ikke kraftig fra dag til dag uten bestemt grunn.

Skrevet
4 timer siden, Gondor skrev:

Jeg synes ikke du skal tenke på hva som er normalt for alle mennesker, du skal tenke på hva som er normalt for akkurat deg. Bruk sykehistorien din og iverksett nødvendige tiltak om slikt er nødvendig.

Skrevet
8 timer siden, XbellaX skrev:

Jeg synes ikke du skal tenke på hva som er normalt for alle mennesker, du skal tenke på hva som er normalt for akkurat deg. Bruk sykehistorien din og iverksett nødvendige tiltak om slikt er nødvendig.

Det var et klokt svar.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det sånn for tiden. Et øyeblikk føler jeg at jeg har taket på verden, det neste vil jeg bare legge meg ned og dø. Det er helt for jævlig å ha det sånn.

Anonymkode: 36447...62d

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det sånn for tiden. Et øyeblikk føler jeg at jeg har taket på verden, det neste vil jeg bare legge meg ned og dø. Det er helt for jævlig å ha det sånn.

Ja det er forferdelig slitsomt. Er du redd for at det er opptakten til noe verre?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tillater meg ikke å tenke sånn. Gjør jeg det, så vil det skje. Jeg må tenke at jeg skal klare å snu dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...