AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 Skrevet 15. mai 2016 Etter en bra dag kommer det alltid en dårlig dag. Det er nesten så de gode dagene mister sin verdi siden jeg vet at dagen etter vil bli dårlig. Er det flere som har det sånn? Hvorfor er det sånn? Anonymkode: 084bf...b80 0 Siter
Trine Skrevet 15. mai 2016 Skrevet 15. mai 2016 Kan ofte ha det sånn ja. Aner ikke hvorfor. Så har jeg merket at dersom jeg er veldig glad så tar det kun kort tid før jeg er i kjelleren og verden raser sammen. Det skjer i løpet av samme dag. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 16. mai 2016 Skrevet 16. mai 2016 Den Sunday, May 15, 2016 at 9.58, Trine skrev: Kan ofte ha det sånn ja. Aner ikke hvorfor. Så har jeg merket at dersom jeg er veldig glad så tar det kun kort tid før jeg er i kjelleren og verden raser sammen. Det skjer i løpet av samme dag. Dette skjer meg hele tiden. Jeg er kjempelykkelig og alt går på skinner, så begynner barn å bråke, eller mennesker svarer meg frekt som de oftest gjør fordi jeg ikke alltid tenker at det jeg spør om ikke passer seg. Da er som oftest hele dagen min ødelagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.