Gå til innhold

Hvorfor er det sånn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter en bra dag kommer det alltid en dårlig dag. Det er nesten så de gode dagene mister sin verdi siden jeg vet at dagen etter vil bli dårlig. Er det flere som har det sånn? Hvorfor er det sånn?

Anonymkode: 084bf...b80

Skrevet

Kan ofte ha det sånn ja. Aner ikke hvorfor. Så har jeg merket at dersom jeg er veldig glad så tar det kun kort tid før jeg er i kjelleren og verden raser sammen. Det skjer i løpet av samme dag.

Blomsterfluen
Skrevet
Den Sunday, May 15, 2016 at 9.58, Trine skrev:

Kan ofte ha det sånn ja. Aner ikke hvorfor. Så har jeg merket at dersom jeg er veldig glad så tar det kun kort tid før jeg er i kjelleren og verden raser sammen. Det skjer i løpet av samme dag.

Dette skjer meg hele tiden. Jeg er kjempelykkelig og alt går på skinner, så begynner barn å bråke, eller mennesker svarer meg frekt som de oftest gjør fordi jeg ikke alltid tenker at det jeg spør om ikke passer seg. Da er som oftest hele dagen min ødelagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...