Gå til innhold

Vival

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som bruker vival fast og da hvor mye?  Hvor mange andre navn har vival?  Bruker dere vival sammen med andre medisiner?

Anonymkode: 1e991...0cb

AnonymBruker
Skrevet

Viva, valium og stesolid har samme virkestoff. Jeg bruker ikke lengre vival. Det virker bra med andre medisiner, men ikke med alkohol.

Anonymkode: 00799...47d

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som ikke virker sammen med alkohol, eller hva skjer hvis det blir tatt sammen?  Hva med sovemedisiner? Går det bra sammen

Beautiful_Creatures
Skrevet
Den 16. mai 2016 at 23.31, AnonymBruker skrev:

Hva er det som ikke virker sammen med alkohol, eller hva skjer hvis det blir tatt sammen?  Hva med sovemedisiner? Går det bra sammen

Det kan være farlig. I aller verste tenkelige situasjon kan det føre til pustestans. Det er nok sikkert doseavhengig, men jeg hadde aldri tatt sjansen på det. 

AnonymBruker
Skrevet

Å ta noen få øl sammen med vival er ikke farlig, gjort det mange ganger. En annen sak er det om man er full og tar. Jeg bruker vival 5 mg også. bruker etter behov men tar noen få pr mnd som regel. Vet om en som brukte imovane fast. han kunne ta 2 imovane 7,5 mg til og med da han var full, men han våknet alltid etterpå. Men er ikke noe å anbefale det. Men å kunne ta en vival og du tar noen få øl går helt fint. Men du bør ikke ta mer enn 1 tabl da.

Anonymkode: eaace...f02

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å si at alkohol øker virkestoffene i tabletter. Så virkningen blir enda større. Alkohol er berusende og beroligende, vival og imovane og de type pillene er også beroligende, så så skjønner du sikkert hvordan det henger sammen. Å ta piller sammen med alkohol for å få mest mulig virkning er noe forbanna tull. Piller skal være en hjelp og ikke en rus. 

Anonymkode: eaace...f02

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Beautiful_Creatures skrev:

Det kan være farlig. I aller verste tenkelige situasjon kan det føre til pustestans. Det er nok sikkert doseavhengig, men jeg hadde aldri tatt sjansen på det. 

Det skal ganske mye alkohol og benzo til for å få pustestans. Da skal du helle innpå med en halvflaske sprit og mange, mange vival, minst. Faren for atferd man senere angrer for, samt blackout er mye hlyere. Opiater derimot er mye mer respirasjonshemmende. 

Anonymkode: cdb8e...7e2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...