Annkarin Skrevet 16. mai 2016 Skrevet 16. mai 2016 (endret) Er det galt å be om en sobril eller Vival om en skal reise med fly? Har ikke flyskrekk, men stresset, menneskene, redd noe skal gå galt etc tærer. Kaos i hodet Endret 16. mai 2016 av Annkarin 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. mai 2016 Skrevet 16. mai 2016 Hvis en ikke flyr ukentlig, høres det helt ufarlig ut å be om benzo. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 Skrevet 16. mai 2016 3 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Hvis en ikke flyr ukentlig, høres det helt ufarlig ut å be om benzo. Jeg flyr ca en gang i året og har flyskrekk. Klarer aldri å slappe av, selv om jeg egentlig liker å fly. Nå tenker jeg å prøve med en Valium neste gang. Kan man drikke en - kun en - halvliter (øl) når man har tatt en Valium? En halvliter på Gardermoen etter at man har sjekket inn er alltid en av gledene jeg har på tur. Det må sies at jeg drikker like sjelden som jeg tar fly. Anonymkode: adf89...336 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 Skrevet 16. mai 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg flyr ca en gang i året og har flyskrekk. Klarer aldri å slappe av, selv om jeg egentlig liker å fly. Nå tenker jeg å prøve med en Valium neste gang. Kan man drikke en - kun en - halvliter (øl) når man har tatt en Valium? En halvliter på Gardermoen etter at man har sjekket inn er alltid en av gledene jeg har på tur. Det må sies at jeg drikker like sjelden som jeg tar fly. Anonymkode: adf89...336 Alkohol og Valium bør ikke kombineres. Da får du velge. Anonymkode: bb131...465 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 16. mai 2016 Skrevet 16. mai 2016 Det som ev. skjer om du drikker litt alkohol er at denne virker sterkere, og hvordan den enkelte opplever dette er en individuell sak. Masn risikerer å bli svimete, så jeg ville frafråde det. Ta evt heller en lettøl eller alkoholfri :). 0 Siter
ISW Skrevet 16. mai 2016 Skrevet 16. mai 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg flyr ca en gang i året og har flyskrekk. Klarer aldri å slappe av, selv om jeg egentlig liker å fly. Nå tenker jeg å prøve med en Valium neste gang. Kan man drikke en - kun en - halvliter (øl) når man har tatt en Valium? En halvliter på Gardermoen etter at man har sjekket inn er alltid en av gledene jeg har på tur. Det må sies at jeg drikker like sjelden som jeg tar fly. Anonymkode: adf89...336 Det er jo et veldig vanskelig spørsmål, etter "boka" skal man jo ikke gjøre det (da skal man ikke kombinere psykiatriske medikamenter og alkohol i det hele tatt), men tror personlig jeg ikke hadde hatt noen problemer med å ta EN halvliter og EN Valium. Merk tallet EN veldig nøye, både når det gjelder Valium og halvliter. Er enig i at noe av kosen med å fly er halvliteren på flyplassen. Bare så synd at Gardermoen overpriser den så ekstremt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.