Gå til innhold

er det idiotisk å reise på kristenleir som er mest for utviklingshemmede?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Er jeg dum som blir med på denne turen, siden jeg er den med høyest iq som skal være med der som deltaker? I dorrhold til mesteparten av dem er jeg nemlig et geni. Det er en diakonstiftelsen-tur. Det rareste av alt, jeg tror ikke på at det var gud som skapte jorda, men the big bang.

Blomsterfluen
Skrevet

Grunnen til at jeg meldte meg på turen, er at kommunen jeg bor i nekter oss i omsorgsboligene å dra på ferier hvor personal må være med, selvom personalet har veldig lyst selv.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke du er dum om du blir med på turen. Du kan ha godt av å komme deg vekk litt og ut på tur, selv om de andre kanskje ikke er helt på ditt nivå. Kanskje treffer du likevel noen du kan ha det litt hyggelig med - etter min erfaring er det ikke alltid intelligensen det kommer an på om man er et hyggelig menneske :)

Gjest Gargamel
Skrevet
6 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Er jeg dum som blir med på denne turen, siden jeg er den med høyest iq som skal være med der som deltaker? I dorrhold til mesteparten av dem er jeg nemlig et geni. Det er en diakonstiftelsen-tur. Det rareste av alt, jeg tror ikke på at det var gud som skapte jorda, men the big bang.

Hvis du har lyst til å være med, så er det bare å dra. Jeg tror ikke det er nødvendig å tro på Gud.

Skrevet
17 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg synes ikke du er dum om du blir med,  dra på tur om du har lyst :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig hadde krepert om jeg var en samling der jeg var den eneste som var langt over de andre iq-messig. Og i tillegg den eneste ikke-kristne? Nei vettu hva! 

Anonymkode: 8e3ca...6c5

AnonymBruker
Skrevet
Den 5/16/2016 at 17.48, Blomsterfluen skrev:

Er jeg dum som blir med på denne turen, siden jeg er den med høyest iq som skal være med der som deltaker?

Én må tross alt være den smarteste.

Anonymkode: 00413...67c

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Én må tross alt være den smarteste.

Er vel helt vanlig å finne noe der man er på ca samme nivå både iq- og interessemessig. Det er oppbyggende. 

Blomsterfluen
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig hadde krepert om jeg var en samling der jeg var den eneste som var langt over de andre iq-messig. Og i tillegg den eneste ikke-kristne? Nei vettu hva! 

Jeg hadde ikke noe annet valg. Vi som bor på omsorgsboligene i tysvær må søke om å få lov til ting. I år får vi ikke engang reise på ferieturer i norge engang. Så eneste feriemuligheten jeg hadde var denne kristenleiren som jeg kunne få reise på med støttekontakten min.

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel helt vanlig å finne noe der man er på ca samme nivå både iq- og interessemessig. Det er oppbyggende. 

Mulig det, hva vet jeg.

Skrevet

Lurte bare på hvorfor noen kommentarer er fjernet fra denne tråden ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...