AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 Skrevet 16. mai 2016 Hvorfor tenner jeg bare på fremmede/folk jeg ikke kjenner godt seksuelt? Eller de som behandler meg dårlig? Med en gang det blir litt trygt og man kjenner personen blir det kjedelig og uinteressant. Flere som har det sånn? Anonymkode: d1e01...c8c 0 Siter
ISW Skrevet 16. mai 2016 Skrevet 16. mai 2016 (endret) Jeg har det ikke sånn (er egentlig litt motsatt, synes det er best når man kjenner og er glad i personen), men det er helt normalt. Vi mennesker har et "jaktinstinkt" fra urtiden, og tiltrekkes nye partnere og "sterke" mennesker. En del såkalt "sterke" og dominante personer/menn har egenskapen at de ikke er helt snille. Endring: Ser du har fått et svar fra NHD. Jeg snakket om det normale, hvis du har blitt misbrukt kan det jo være en annen årsak. Endret 16. mai 2016 av issomethingwrong 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 Skrevet 16. mai 2016 14 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Har du blitt misbrukt? Nei, men har noen minner jeg er litt usikker på. Det var i så fall ikke noe alvorlig. Anonymkode: d1e01...c8c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 Skrevet 16. mai 2016 12 minutter siden, issomethingwrong skrev: Jeg har det ikke sånn (er egentlig litt motsatt, synes det er best når man kjenner og er glad i personen), men det er helt normalt. Vi mennesker har et "jaktinstinkt" fra urtiden, og tiltrekkes nye partnere og "sterke" mennesker. En del såkalt "sterke" og dominante personer/menn har egenskapen at de ikke er helt snille. Endring: Ser du har fått et svar fra NHD. Jeg snakket om det normale, hvis du har blitt misbrukt kan det jo være en annen årsak. Mulig det er det. Anonymkode: d1e01...c8c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 Skrevet 16. mai 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men har noen minner jeg er litt usikker på. Det var i så fall ikke noe alvorlig. Anonymkode: d1e01...c8c I betydningen max beføling. Hvis det i det hele tatt var det. Anonymkode: d1e01...c8c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.