Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tenner jeg bare på fremmede/folk jeg ikke kjenner godt seksuelt? Eller de som behandler meg dårlig? Med en gang det blir litt trygt og man kjenner personen blir det kjedelig og uinteressant. Flere som har det sånn?

Anonymkode: d1e01...c8c

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Har du blitt misbrukt?

Skrevet (endret)

Jeg har det ikke sånn (er egentlig litt motsatt, synes det er best når man kjenner og er glad i personen), men det er helt normalt.

Vi mennesker har et "jaktinstinkt" fra urtiden, og tiltrekkes nye partnere og "sterke" mennesker. En del såkalt "sterke" og dominante personer/menn har egenskapen at de ikke er helt snille.

Endring: Ser du har fått et svar fra NHD. Jeg snakket om det normale, hvis du har blitt misbrukt kan det jo være en annen årsak.

Endret av issomethingwrong
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Har du blitt misbrukt?

Nei, men har noen minner jeg er litt usikker på. Det var i så fall ikke noe alvorlig.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg har det ikke sånn (er egentlig litt motsatt, synes det er best når man kjenner og er glad i personen), men det er helt normalt.

Vi mennesker har et "jaktinstinkt" fra urtiden, og tiltrekkes nye partnere og "sterke" mennesker. En del såkalt "sterke" og dominante personer/menn har egenskapen at de ikke er helt snille.

Endring: Ser du har fått et svar fra NHD. Jeg snakket om det normale, hvis du har blitt misbrukt kan det jo være en annen årsak.

Mulig det er det.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men har noen minner jeg er litt usikker på. Det var i så fall ikke noe alvorlig.

I betydningen max beføling. Hvis det i det hele tatt var det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...