Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så sår, hudløs og skjør. Så ødelagt. Moren min og faren min har ødelagt meg. Mitt liv består av den grunn ofte av daglige kamper for å overleve.

Jeg må som regel hver dag bestemme meg for å leve. Det er tungt. 

Ja, jeg er et offer, og i dag vil jeg kjenne på og ta innover meg alt det vonde og leie. 

Anonymkode: 54096...554

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette virker kanskje hardt, men: Du bør slutte å se på deg selv som et offer. I dag er du voksen, du bestemmer over livet ditt og du bestemmer hverdagen din. Se på deg selv som en fighter som har overlevd en vanskelig oppvekst. Det er lettere sagt enn gjort, men om du får det til, vil du få en bedre hverdag.

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Elionoe skrev:

Dette virker kanskje hardt, men: Du bør slutte å se på deg selv som et offer. I dag er du voksen, du bestemmer over livet ditt og du bestemmer hverdagen din. Se på deg selv som en fighter som har overlevd en vanskelig oppvekst. Det er lettere sagt enn gjort, men om du får det til, vil du få en bedre hverdag.

Jeg er et offer, men jeg pleier ikke å være så opptatt av det i det daglige. Tro meg. Jeg er faktisk veldig sterk og pleier å greie meg ganske bra. 

Men jeg er nok deprimert for tiden, og da kommer minner og vonde tanker lettere fram. I dag har jeg følt meg ekstra sår og lei, og jeg tillot meg å synke inn i det en stund. Men nå er det bedre igjen. Jeg er fortsatt deppa, men jeg henger ikke igjen i fortiden nå, slik jeg gjorde tidligere i dag.

Anonymkode: 54096...554

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...