Gå til innhold

For påtrengende mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alle som hopper på en mann helt uten videre med engang vet du.

...

Det tar litt tid før jeg slapper skikkelig av sammen med folk jeg nettopp har blitt kjent med. Men er mulig du liker å ha det sånn med noen du nettopp har fått kontakt med. 

Anonymkode: 0c678...3ee

Jeg forstår ikke relevansen mellom dette og mitt innlegg. 

Skrevet

Mulig du leser noe ut av innlegget som ikke er der. Men første avsnitt er myntet på kommentarer fra andre her om måten du bør si fra til han at du ikke ønsker å  fortsette kontakten med han. Ikke en kommentar om hvordan du har oppført deg hittil overfor han. Og jeg mener du må være tydelig når du sier fra:

«Utydelighet fra henne mht hva hun ønsker for fremtidig kontakt med han åpner for alt for mye tolkning fra hans side, og/eller at han kan begynne å argumentere med henne om rasjonaliteten i det hun sier, mens hun (forhåpentligvis) har et standpunkt som ikke er debatterbart. »

Det andre avsnittet er egentlig myntet på kommentarene fra andre om din beslutning om å bryte med han er riktig. Jeg mener at bare det at du nå tilkjennegir ubehag ved å fortsette å ha kontakt med er grunn god nok til å bryte. 

Skrevet
6 timer siden, morsan skrev:

Jeg forstår ikke relevansen mellom dette og mitt innlegg. 

Det skjønte ikke jeg heller. Det virker nesten som et svar på et annet innlegg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...