Gå til innhold

Gått ned.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet (endret)

Nå har jeg gått ned tre kilo siden jeg sluttet på risperdal og gikk over til latuda, det sier vel litt? Uten at jeg har gjort noe for det. Tenk om jeg hadde sluttet på seroquel, det er planen min da. Men blir så trøtt av latuda, eller kan det være fordi jeg tar 200 mg seroquel og? Kunne jo prøvd med 100 mg. Blir kvalm og av latuda, går det over?

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nå har jeg gått ned tre kilo siden jeg sluttet på risperdal og gikk over til latuda, det sier vel litt? Uten at jeg har gjort noe for det. Tenk om jeg hadde sluttet på seroquel, det er planen min da. Men blir så trøtt av latuda, eller kan det være fordi jeg tar 200 mg seroquel og? Kunne jo prøvd med 100 mg. Blir kvalm og av latuda, går det over?

Altså, det er jo bare klaging med deg. Ja, kvalme går over (det har du spurt om og fått svar på før). Medisinendringer må du diskutere med legen din.

Anonymkode: 7568c...a57

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Altså, det er jo bare klaging med deg. Ja, kvalme går over (det har du spurt om og fått svar på før). Medisinendringer må du diskutere med legen din.

Klager jeg? Skriver jo bare om hvordan det er? 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig!!

Anonymkode: 10f15...0a1

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig!!

Anonymkode: 10f15...0a1

Hvor faen klager jeg?

Skrevet

Så bra at du har gått ned :) Ikke begynn å styr med dosene igjen nå. Samarbeid med legen. 

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Trine skrev:

Så bra at du har gått ned :) Ikke begynn å styr med dosene igjen nå. Samarbeid med legen. 

Takk, ser det jo ikke, er jo big mama. Skal sende meld til sykepleieren i morgen. Virker som latuda virker, er jo ikke psykotisk. Vil begynne å trappe ned på seroquel, det var jo mitt valg sa han. Er ikke tvangsmedisinert. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Takk, ser det jo ikke, er jo big mama. Skal sende meld til sykepleieren i morgen. Virker som latuda virker, er jo ikke psykotisk. Vil begynne å trappe ned på seroquel, det var jo mitt valg sa han. Er ikke tvangsmedisinert. 

Nei, 3 kg er ikke lett å se, men det er fortsatt 3 kg :)

Ja, det er ditt valg, men du bør følge legens anbefallinger.

stjernestøv
Skrevet
6 minutter siden, Trine skrev:

Nei, 3 kg er ikke lett å se, men det er fortsatt 3 kg :)

Ja, det er ditt valg, men du bør følge legens anbefallinger.

Ja det er jo det :) Håper jeg går mer ned. 

Ja får høre på legen. 

Nicklusheletida
Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

3 kilo på så kort tid, det er kjempebra :) Da er det vel ingen grunn til å mase med de andre medisinene nå. Kvalmen og trøttheten kan jo fortsatt gi seg. Du har ikke holdt på lenge. 

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

3 kilo på så kort tid, det er kjempebra :) Da er det vel ingen grunn til å mase med de andre medisinene nå. Kvalmen og trøttheten kan jo fortsatt gi seg. Du har ikke holdt på lenge. 

Jo det er jo det :) Men det er vel ikke bare fett heller. Det er bare det at jeg sover så lenge, stod opp halv ellve i dag og spiste. La meg igjen og lå til halv to. Kan jo være jeg tar for mye seroquel? Orker jo ikke gå på dagsenteret en gang. 

Nicklusheletida
Skrevet (endret)
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo det er jo det :) Men det er vel ikke bare fett heller. Det er bare det at jeg sover så lenge, stod opp halv ellve i dag og spiste. La meg igjen og lå til halv to. Kan jo være jeg tar for mye seroquel? Orker jo ikke gå på dagsenteret en gang. 

Kan du ikke forsøke å tenke kun på det som er positivt en dag, to eller tre ? 

Endret av Nicklusheletida
stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Kan du ikke forsøke å tenke kun på det som er positivt en dag, to eller tre ? 

Jo kan være positiv jeg.

Skrevet
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ville du ikke sove masse da?

stjernestøv
Skrevet
13 minutter siden, Lillemus skrev:

Ville du ikke sove masse da?

Jo forsåvidt. Men hadde vært fint å komt seg på dagsenteret. 

Skrevet

Passer du på å ta Latude til en del mat?

stjernestøv
Skrevet
6 minutter siden, Annkarin skrev:

Passer du på å ta Latude til en del mat?

Tar den til kvelds ja med mat. 

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo forsåvidt. Men hadde vært fint å komt seg på dagsenteret. 

Hadde inntrykk du ikke likte å gå på dagsenteret?

Anonymkode: 70537...4e1

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jo det er jo det :) Men det er vel ikke bare fett heller. Det er bare det at jeg sover så lenge, stod opp halv ellve i dag og spiste. La meg igjen og lå til halv to. 

Først klager du på at du sover for lite, så sover du for mye. Det skal ikke være lett vel.

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hadde inntrykk du ikke likte å gå på dagsenteret?

Å hvor i alle dager har du fått det fra? Likte å gå der jeg. Skal jeg bare sitte/ligge hjemme å råtne da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...