Gå til innhold

Gått ned.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Å hvor i alle dager har du fått det fra?

Basert på på hva du har skrevet tidligere.

Anonymkode: 70537...4e1

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Først klager du på at du sover for lite, så sover du for mye. Det skal ikke være lett vel.

Ånei, blir jeg aldri fornøyd? Er det det du mener?

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Basert på på hva du har skrevet tidligere.

Har bare skrevet jeg har likt meg der jeg. MEN jeg får inn energier og blir dårlig, det blir jeg uansett hvor jeg går. Men nå føler jeg meg uvel og trøtt hele tiden, selv om jeg bare er hjemme. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jo det er jo det :) Men det er vel ikke bare fett heller. Det er bare det at jeg sover så lenge, stod opp halv ellve i dag og spiste. La meg igjen og lå til halv to. Kan jo være jeg tar for mye seroquel? Orker jo ikke gå på dagsenteret en gang. 

Jeg har også nesten bare sovet i dag. Huusk at gårsdagen var en påkjenning.

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Trine skrev:

Jeg har også nesten bare sovet i dag. Huusk at gårsdagen var en påkjenning.

Ja det er sant. Syns folk her inne er frekke nå, alt begynte med lillemus som vanlig. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er sant. Syns folk her inne er frekke nå, alt begynte med lillemus som vanlig. 

Ja, noen er litt frekke her nå. Men det er ikke helt ubegrunnet. Du klager når du sover for lite og du klager når du sover for mye. Så går du ned 3 kg, men da er det noe annet som er feil istede. Og selv om lillemus kan være litt mer direkte enn nødvendig ofte, så kan du faktisk ikke skylde på henne her. Hun har faktisk ikke vært frekk i det hele tatt i denne tråden.

stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, Trine skrev:

Ja, noen er litt frekke her nå. Men det er ikke helt ubegrunnet. Du klager når du sover for lite og du klager når du sover for mye. Så går du ned 3 kg, men da er det noe annet som er feil istede. Og selv om lillemus kan være litt mer direkte enn nødvendig ofte, så kan du faktisk ikke skylde på henne her. Hun har faktisk ikke vært frekk i det hele tatt i denne tråden.

Javel. Får bare sove og sove da og være i dårlig form. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja. Det er ihvertfall ingen her inne som kan gjøre noe fra eller til..

Anonymkode: 10f15...0a1

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Det er ihvertfall ingen her inne som kan gjøre noe fra eller til..

Anonymkode: 10f15...0a1

Ja det vet jeg. Men trodde det var lov å skrive om det? Men greit!!!

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde inntrykk du ikke likte å gå på dagsenteret?

Hva med å rette og slett gå på dagsenteret,  selv om du er trett? ?

Anonymkode: 818dd...ac4

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

En liten stund må du kanskje det. Det klarer du. Kan hende trettheten blir mindre etterhvert. Men det er ikke farlig å gjøre ting selv om man er trøtt, så du trenger ikke bare sove hele tiden ;)

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

En liten stund må du kanskje det. Det klarer du. Kan hende trettheten blir mindre etterhvert. Men det er ikke farlig å gjøre ting selv om man er trøtt, så du trenger ikke bare sove hele tiden ;)

Nei men er ikke i form og har vondt i ryggen, skal på røntgen i morgen tidlig. Da må jeg stå opp.

Skrevet
22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei men er ikke i form og har vondt i ryggen, skal på røntgen i morgen tidlig. Da må jeg stå opp.

Jepp, da må du opp tidlig, det klarer du ;) Det er kjedelig å ha vondt og å ikke være i form, spesielt når man sliter og egentlig trenger all den energien man kan få. Men forhåpentligvis så blir det bedre når du har gått på medisinene en stund. Kanskje kan du etterhvert også trappe litt ned på seroquel, men samarbeid med legen om doseringer, ikke styr med det på egenhånd.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Jepp, da må du opp tidlig, det klarer du ;) Det er kjedelig å ha vondt og å ikke være i form, spesielt når man sliter og egentlig trenger all den energien man kan få. Men forhåpentligvis så blir det bedre når du har gått på medisinene en stund. Kanskje kan du etterhvert også trappe litt ned på seroquel, men samarbeid med legen om doseringer, ikke styr med det på egenhånd.

Ja håper jeg klarer å komme meg opp. Takk for forståelsen :) 

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Nå får du jaggu gi deg - jeg spurte bare om det ikke var sånn at du ville sove mye? Det har du jo sagt gjentatte ganger.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Nå får du jaggu gi deg - jeg spurte bare om det ikke var sånn at du ville sove mye? Det har du jo sagt gjentatte ganger.

Ja men du var litt nesevis. Hvem vil sove sååå mye? 

Gjest Scerypaws
Skrevet

Har dere virkelig ikke et liv..? Snakk om konstruktive diskusjoner her inne.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å rette og slett gå på dagsenteret,  selv om du er trett? ?

Anonymkode: 818dd...ac4

Stjernestøv strever med mange flere ting enn tretthet. Det å iblant skjerme seg for inntrykk, som dagsenteret, kan være en måte å få mer ro og kontroll på.

Skrevet
42 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja men du var litt nesevis. Hvem vil sove sååå mye? 

Du ville jo det før. Da du fikk høre at de fleste av oss som er i jobb ikke sover 8 timer engang fikk du jo nesten sjokk og jeg mener du sa at 12 timer søvn var mer passe for deg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor alle disse trådene ikke foregår på forum for meldinger når det ligner mer på en chat enn spørsmål/svar der rådene uansett ikke følges eller glemmes. Kan dere ikke "snakke" på meldinger i stedet. 

Anonymkode: 4b969...ad2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...