Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så uendelig tom og stille på bunnen. Har vært meget ustabil i det siste. Er det sjelen min som rører på seg eller er det noe psykiatrisk? Jeg skal til psykiateren min neste uke. Vedder på at han kommer slengende med et av de dumme skjemaene sine. Han kommer helt sikkert til å si: "Hvordan skal vi løse dette farmakologisk? "

Jeg fungerer meget dårlig. Det er som å vandre i Dødsskyggens dal.

Madelenemie
Skrevet
1 minutt siden, Gondor skrev:

Jeg føler meg så uendelig tom og stille på bunnen. Har vært meget ustabil i det siste. Er det sjelen min som rører på seg eller er det noe psykiatrisk? Jeg skal til psykiateren min neste uke. Vedder på at han kommer slengende med et av de dumme skjemaene sine. Han kommer helt sikkert til å si: "Hvordan skal vi løse dette farmakologisk? "

hm.

ja men så må du jo ta mye ansvar selv, 

Fins ingen rask og enkel løsning på alvorlige annliggender.

Min erfaring etter å ha lest på dol, år etter år, etter år, er at jammen er det til slutt bare dette som avgjør:

Innsats, egeninnsats, slit etc...

Jeg har strevd og jeg strever, jeg har jo skikkelig autisme. så jeg er faktisk fulstendig blind på enkelte områder, og jeg har som mål å se.

Og jeg har nådd målet mitt, jeg ser som svaksynt, men jeg ser og forstår, og det er en viktig innsats, verdifull og avgjørende jeg har lagt inn, bare jeg selv har forstått hvor avgjørende en er, jeg vil gjerne andre skal slippe ¨gå den like laaange læringsveien, for det kan vi hjelpe hvernadre til å unngå, pga av læring.

Skrevet
2 minutter siden, Madelenemie skrev:

hm.

ja men så må du jo ta mye ansvar selv, 

Fins ingen rask og enkel løsning på alvorlige annliggender.

Min erfaring etter å ha lest på dol, år etter år, etter år, er at jammen er det til slutt bare dette som avgjør:

Innsats, egeninnsats, slit etc...

Jeg har strevd og jeg strever, jeg har jo skikkelig autisme. så jeg er faktisk fulstendig blind på enkelte områder, og jeg har som mål å se.

Og jeg har nådd målet mitt, jeg ser som svaksynt, men jeg ser og forstår, og det er en viktig innsats, verdifull og avgjørende jeg har lagt inn, bare jeg selv har forstått hvor avgjørende en er, jeg vil gjerne andre skal slippe ¨gå den like laaange læringsveien, for det kan vi hjelpe hvernadre til å unngå, pga av læring.

Jeg forstår ikke svaret ditt.

Madelenemie
Skrevet
8 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg forstår ikke svaret ditt.

Hei!

Det skjønner jeg, jeg skjønner ikke mitt eget svar:-( uff

Istedet for å forsvare en tanke jeg hadde, men har glemt, så vil jeg tenke på nytt.

Beklager, du er fortvilt, og det jeg ga deg var svada:-( det er jeg virkelig lei meg for,

takk for ditt ærlige spørsmål

jreg skal tenke meg bedre om å svare deg mer seriøst.

stjernestøv
Skrevet
14 timer siden, Gondor skrev:

Håper det går over snart, ikke godt det der. Det er vel noe psykisk, men ikke alt kan løses med medisiner. 

Skrevet
16 timer siden, Gondor skrev:

Jeg synes det er stor variasjon i hvordan du beskriver at du har det. Fører du noen form for stemningslogg (enten via app eller manuelt)? Når man svinger såpass mye som du gjør, så tenker jeg at slik loggføringen kan bidra til oversikt.

Hvordan går det med sønnen din som skadet seg? Hvis jeg har forstått deg riktig, så er det nøyaktig ett år siden han skadet seg alvorlig. Kanskje er dette en av grunnene til at du har det ekstra vanskelig nå.

Skrevet
Den 19.5.2016 at 13.53, frosken skrev:

Jeg synes det er stor variasjon i hvordan du beskriver at du har det. Fører du noen form for stemningslogg (enten via app eller manuelt)? Når man svinger såpass mye som du gjør, så tenker jeg at slik loggføringen kan bidra til oversikt.

Hvordan går det med sønnen din som skadet seg? Hvis jeg har forstått deg riktig, så er det nøyaktig ett år siden han skadet seg alvorlig. Kanskje er dette en av grunnene til at du har det ekstra vanskelig nå.

Nei jeg fører ingen stemningslogg og ser ikke vitsen med det heller. Hva skal det være godt for?

Sønnen min får det stadig bedre. Nå har han fått et medikament som fungerer fint mot smertene i bena hans og det har forandret ham mye i positiv retning. Etter at medikamentet begynte å fungere falt jeg fullstendig sammen. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så ustabil. I dag har jeg stort sett følt meg som et lite barn.

Skrevet
1 time siden, Gondor skrev:

Nei jeg fører ingen stemningslogg og ser ikke vitsen med det heller. Hva skal det være godt for?

For å få oversikt over svingningene dine. Du skulle til med dette for noen år siden, fortsatte du eller ga du opp?

Skrevet

Sønnen min installerte eMoods på mobilen min i går. Så var det å komme inn i vanen å bruke den da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...