Anonymesen Skrevet 19. mai 2016 Skrevet 19. mai 2016 Jeg er han som har skrevet om blodprøve og at jeg ikke tørr å ta det. Og at jeg blir svimmel hver kveld. Jeg har sett litt på noe som heter Uvirkelighetsfølelse. Ser at folk skriver at de blir fjerne og at de føler seg rare, det er nettopp det jeg også gjør. Kan det være at jeg har uvirkelighetsfølelse? hva kommer det av? og hvordan bli kvitt det Jeg blir veldig redd når jeg får det, føler at alle ser på meg, har ikke kontroll på hva jeg sier, er redd for å si stygge ord til folk. NHD plis svar jeg har enda ikke tatt blodprøve, skal kanskje ta blodprøve på mandag, men jeg tør rett og slett ikke å ta blodprøve. Hvordan kan da legene finne ut hva som feiler meg om jeg ikke gir blodprøve? 0 Siter
Anonymesen Skrevet 19. mai 2016 Forfatter Skrevet 19. mai 2016 Den uvirkelighetsfølelsen går over etter søvn, eller å slappet av litt. Også merker jeg kommandere tvangstanker når jeg blir sånn. Og at alle ser på meg. Også blir jeg varm. Kan det være at jeg har uvirkelighetsfølelse og at det ikke er bivirkning av medisiner? 0 Siter
Anonymesen Skrevet 19. mai 2016 Forfatter Skrevet 19. mai 2016 Dette kjenner jeg meg godt igjen: derealisasjon . Hva kommer dette av og hvordan bli kvitt det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.