AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 Skrevet 20. mai 2016 Jeg gikk fra Efexor 225 mg til 75 mg i forkant av en undersøkelse hvor jeg først trodde man skulle være medisinfri to uker i forkant. Hadde noen "seponeringssymtom", men det var til å leve med den korte perioden det varte. Ikke fått tilbakefall av depresjon foreløpig. Siste perioder ble nok utløst eller forsterket av ny jobb og familiekonflikt. Nå er jeg trygg og godt kjent i jobben jeg har, og konflikten har roet seg. Nå er undersøkelsen unnagjort. Får svar om to uker. Når svaret kommer, blir det kanskje snakk om endring i medisinering. Er resultatet negativt, blir det kanskje aktuelt med noe stabiliserende. Diskutert med psykiater, men ble enig om å avvente til etter denne undersøkelsen. Er resultatet positivt, blir det kanskje stimulerende medisiner. Tenker å bestille time hos fastlegen når svar på undersøkelsen foreligger. Hva gjør jeg nå? Avventer til svar på undersøkelsen eller øker Efexor igjen med det samme? Vet du forresten hvorfor xyrem er kontraindisert ved depresjoner? Kan det også utløse /forverre depresjon, eller fordi det er så farlig hvis man tar for mye? Anonymkode: ffa40...c6e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.