Gå til innhold

Klasehodepine og bipolar lidelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det en sammenheng?

Jeg har en hodepine som ligner, men jeg får ikke rødt og rennende øye. Kroppen viser generelt lite betennelsesreaksjoner av ukjent grunn. Får for eksempel aldri feber  bortsett fra målt i øre hvor tampen alltid er over 48 grader. Vel, det var en avsporing. Eller kanskje ikke. Hørt at bipolar lidelse også påvirker temperaturregulering. 

Virker bipolar på pulsen? Har en hvilepuls på 80 til 90, også når jeg sover. Er ikke så inaktiv og overvektig at det skulle være grunnen.trolig psykisk årsak eller burde jeg utelukke fysiske årsaker?

Da jeg trappa ned litt raskt på Efexor, fikk jeg denne hodepinen sterkere enn vanlig, og paracet virket ikke som den pleier.  Enda verre en dag uten kaffi.

Uff.. Skulle så gjerne visst hva som egentlig feiler meg, for å få best mulig behandling,  og for å bedre forstå meg selv. Kanskje noen brikker kunne falle på plass. 

Men det er vel ikke alt man kan finne ut av hundre prosent. Leste nylig atbipolare lidelser kanskje ikke skulle ligge under direktivet lidelser  men under søvnforgtyrrelser?

Anonymkode: 319cd...6d0

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Trine skrev:

48 grader? Da hadde du vært dau!

38 da :)

Anonymkode: 319cd...6d0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...