Gå til innhold

Gleder du deg til helgen?

Gleder du deg til helgen?  

18 stemmer

1. 1. Gleder du deg til helgen?

• JA
      6
    • NEI
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres rart ut å være i full vigør når en er trygdet. 

Anonymkode: b1d6b...32c

Finnes ingen mellomting altså... Djeez! Også folk som ikke jobber merker jo at uken endrer seg. Unntatt kanskje dem som er alvorlig syke og sengeliggende på institusjon. Personer i de uføretrygdedes nærhet vil jo ofte ha helgefri og folk flests innstilling og mentalitet endres i løpet av uka

AnonymBruker
2 minutes ago, morsan said:

Finnes ingen mellomting altså... Djeez! Også folk som ikke jobber merker jo at uken endrer seg. Unntatt kanskje dem som er alvorlig syke og sengeliggende på institusjon. Personer i de uføretrygdedes nærhet vil jo ofte ha helgefri og folk flests innstilling og mentalitet endres i løpet av uka

Det høres ut som du har et fullverdig liv.

Anonymkode: 87fc0...d4f

Annonse

AnonymBruker
41 minutter siden, morsan skrev:

Ikke alle som har noe kontakt med andre, vel. Ikke alle har fullverdige liv.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle som har noe kontakt med andre, vel. Ikke alle har fullverdige liv.

Alle har kontakt med andre på en eller annen måte, om det så bare er ekspeditøren på butikken. Som er stengt på søndag. 

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, morsan skrev:

Alle har kontakt med andre på en eller annen måte, om det så bare er ekspeditøren på butikken. Som er stengt på søndag. 

Gjør ikke søndagen noe morsommere det vel. Snarer tvert i mot.

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Gjør ikke søndagen noe morsommere det vel. Snarer tvert i mot.

Vel, kommer an på innstilling og ønsker. Jeg merker en helt annen ro over nabolaget på søndager enn på lørdager, da folk haster hit og dit og har flere ærender. 

AnonymBruker
4 minutter siden, morsan skrev:

Vel, kommer an på innstilling og ønsker. Jeg merker en helt annen ro over nabolaget på søndager enn på lørdager, da folk haster hit og dit og har flere ærender. 

Er stort sett aldri ute på dagtid, så merker ingen forskjell.

påskelilje

Ja, nå begynner jeg faktisk å glede meg. Har grugledet meg, og stressgruet meg og grustresset meg lenge, fordi vi skal ha konfirmasjon, men dagen i dag har stort sett gått greit, og nå har jeg store ambisjoner om å bli ferdig med sang og tale i kveld, slik at det ikke blir særlig stress i morgen før vi skal dekke og pynte (i morgen kveld).

Er det noen som har noen morsomme fellessanger - sånne tullesanger, forresten? Jeg dikter en sang om konfirmanten, og så skal vi ha en velkomstsang, og det holde forsåvidt det, men vi er en sangglad familie, og det pleier å være en del fellessanger. Så hvis dere har en morsom sang eller link til sånne sanger, tar jeg ærbødigst i mot tips :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...