Gå til innhold

Gleder du deg til helgen?

Gleder du deg til helgen?  

18 stemmer

1. 1. Gleder du deg til helgen?

• JA
      6
    • NEI
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet du nok...

Anonymkode: 87fc0...d4f

Nei, det vet jeg ikke. Det er ingen her som har sagt at noen har et bedre liv enn alle andre fordi man liker brus. Skal du diskutere så får du ihvertfall holde deg til det som faktisk blir sagt og ikke hva du klarer å vri det om til oppi hodet ditt.

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er etter hva jeg ser ingen her som mener de har det verre enn de som bor på gata. Jeg skjønner ikke hvorfor du trekker inn de som ikke er på internett. Dette dreier seg om de som bruker dette forumet, som har hus og internett. Men enkelte er trygda i full vigør, mens andre er snyltere selv om de ikke får til noe. Noen er avskum, selv om det er mange som får trygd som får til betydelig mer, og da er det helt greit at de får trygd, ja, de har det så kjipt at de får sympati til og med, fordi de havnet i den største tragedie; å bli trygda. Men de har selv søkt på trygd selv, som alle andre. Og når de da får til masse, så tenker jeg mitt ift. de som ikke får til stort.

Aha, så det gjelder kun de som er på Dol, det kom ikke akkurat tydelig frem siden det hele tiden her snakkes om "samfunnets avskum og tapere". Jeg tenker på samfunnet som hele landet og ikke Dol-samfunnet. Det bør nok kanskje presiseres tydeligere for jeg er nok ikke den eneste som har misforstått der.

Så hva vil du vi skal gjøre da? Uansett om man er fornøyd eller misfornøyd så får man jo tyn fordi man tross alt ikke er dols tapere og avskum. Og uansett hva man skriver så klarer "taperene" å vri det i en retning som gir dem en mulighet til å syte over respektløse kjerringer med fullverdige liv.

påskelilje

Jeg fatter ikke hvorfor jeg gidder å lese tråder som dette, for jeg blir så oppgitt over den sytingen og anklagingen og klagingen og sutringen og oppgulpet og eder og galle som kommer fra enkelte av brukerne her. Dersom målet deres er å få ødelagt noe av min dag, så klarer de det dessverre, av og til. Fatter ikke hvilken glede mennesker kan ha av å spy ut sånt ørten ganger pr dag, og i esten alle tråder.

:-(

Madelenemie
23 timer siden, tonie skrev:

Får ikke helt tak i hva som mener med fullverdig, men jeg tror det krever at man har bil til en halv million, bestiger fjelltopper med venninnene sine og har en perfekt ektemann...? 

:o

Da har jeg et fullverdig liv.

Annonse

Madelenemie
1 time siden, Trine skrev:

Man får tyn uansett så lenge man ikke er en isolert mann uten fremtidsutsikter. Det er tydeligvis de som er nederst på rangstigen. Selv narkomane som bor på gata har det mye bedre enn isolerte menn uten fremtidsutsikter. Så om man forteller at man har det bra så får man tyn fordi det er respektløst ovenfor de som har det værst i samfunnet. Og om man forteller at man ikke har det bra så får man tyn fordi man tross alt ikke har det like ille som disse "verdiløse menn".

Hei:-)

Du mangler bare en lang Tiss du Trine, så kunne du blitt med i isolerte menn uten fremtidsutsikter:lol:

Madelenemie
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det "mobbeofferet" sin tur?

Hei!

Jeg vet ikke hvem som er mobbeofferet?

Og Trine er av typen som skjønner min form for spøk og ikke blir lei seg, derfor fungerer tonene mellom oss uten furting og misforståelser.

AnonymBruker
2 minutes ago, Madelenemie said:

Hei!

Og Trine er av typen som skjønner min form for spøk og ikke blir lei seg, derfor fungerer tonene mellom oss uten furting og misforståelser.

Det har vært store deler av brukere på forumet som har ment at du har blitt forfulgt og mobbet, og at det var psykopatiske trekk. Men nå ser vi hvor nedverdigende du kan omtale andre på.

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Cola er ikke brus. Skjerpings!

Anonymkode: b1d6b...32c

Det var d4f som sa at noen påsto at man hadde et bedre liv enn alle andre dersom man likte brus! Jeg bare konstanterte at det ikke var noen som hadde påstått det heller.

2 timer siden, Madelenemie skrev:

Hei:-)

Du mangler bare en lang Tiss du Trine, så kunne du blitt med i isolerte menn uten fremtidsutsikter:lol:

JA!!! Det er dårlig gjort. Bare fordi jeg har liten tiss så så får jeg ikke være isolert uten fremtidsutsikter :angry:  :lol::D

1 time siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Jeg ble også litt usikker på hvem som er mobbeofferet her.

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært store deler av brukere på forumet som har ment at du har blitt forfulgt og mobbet, og at det var psykopatiske trekk. Men nå ser vi hvor nedverdigende du kan omtale andre på.

Har mm blitt forfulgt? Hvem er det hun har omtalt nedverdigende? Jeg håper du vet at det er en ganske stor forskjell på spøk og blodalvor.

AnonymBruker
2 hours ago, Trine said:

Har mm blitt forfulgt? Hvem er det hun har omtalt nedverdigende? Jeg håper du vet at det er en ganske stor forskjell på spøk og blodalvor.

Hvis du leser på nytt så ser du (kanskje) at jeg ikke sier hun er blitt forfulgt, men at det har vært en gjeng her som har ment at hun er utsatt for omfattende "mobbing", og er så utrolig sårbar (noe jeg betviler i stor grad). Hvem hun har omtalt nedverdigende? "Og Trine er av typen som skjønner min form for spøk og ikke blir lei seg, derfor fungerer tonene mellom oss uten furting og misforståelser." Det er harsellering med ekte problemer, som taperene har.

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du leser på nytt så ser du (kanskje) at jeg ikke sier hun er blitt forfulgt, men at det har vært en gjeng her som har ment at hun er utsatt for omfattende "mobbing", og er så utrolig sårbar (noe jeg betviler i stor grad). Hvem hun har omtalt nedverdigende? "Og Trine er av typen som skjønner min form for spøk og ikke blir lei seg, derfor fungerer tonene mellom oss uten furting og misforståelser." Det er harsellering med ekte problemer, som taperene har.

Du skrev at noen på forumet mener at hun har blitt forfulgt og mobbet. Så da er det vel ikke så rart om jeg lurer på om hun har blitt forfulgt? Jeg sier ikke at du sier hun har blitt forfulgt, men at du sier at noen mener hun har det.

Haha...dette blir jo bare komisk. Madelenemie og jeg også forsåvidt, har en evne til å bli misforstått. Men vi er heldige og ihvertfall forstår hverandre. Derfor skiriver hun at denne tonen fungerer i mellom oss uten misforståelser. Det er da på ingen måte harselering, med mindre resten av verden er tapere. Selv de mest vellykkede menneskene misforstår oss.

Jeg forstår ikke hvilken glede du har av å tolke alt i værst tenkelig måte. Den som harselerer "taperene" mest her er jo nettopp du. Det går jo ikke an å skrive noe som helst uten at du skal komme med ett eller annet dritt om de som skriver, og når det stilles spørsmål til hva du mener så klarer du ikke svare. Hadde det vært NM i trolling så hadde du vunnet med glans ;)

AnonymBruker
55 minutes ago, Trine said:

Du skrev at noen på forumet mener at hun har blitt forfulgt og mobbet. Så da er det vel ikke så rart om jeg lurer på om hun har blitt forfulgt? Jeg sier ikke at du sier hun har blitt forfulgt, men at du sier at noen mener hun har det.

Haha...dette blir jo bare komisk. Madelenemie og jeg også forsåvidt, har en evne til å bli misforstått. Men vi er heldige og ihvertfall forstår hverandre. Derfor skiriver hun at denne tonen fungerer i mellom oss uten misforståelser. Det er da på ingen måte harselering, med mindre resten av verden er tapere. Selv de mest vellykkede menneskene misforstår oss.

Jeg forstår ikke hvilken glede du har av å tolke alt i værst tenkelig måte. Den som harselerer "taperene" mest her er jo nettopp du. Det går jo ikke an å skrive noe som helst uten at du skal komme med ett eller annet dritt om de som skriver, og når det stilles spørsmål til hva du mener så klarer du ikke svare. Hadde det vært NM i trolling så hadde du vunnet med glans ;)

Det er du som vrir på ting. Og det dere ler av krenker meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...