stjernestøv Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Skrevet 20. mai 2016 Et øyeblikk siden, Blomsterfluen skrev: Ok. jeg har ikke bare funnet på det jeg fortalte om at jeg må se på 11 og 2 i partall heller. Neivel, da respekterer jeg det. 0 Siter
Trine Skrevet 20. mai 2016 Skrevet 20. mai 2016 3 timer siden, tonie skrev: I dag så jeg en krokodille som lå på ryggen med beina i været, men det var bare en litt artig sky. Den ville meg ingenting. Er du sikker på det? Jeg tror det betyr at, i natt, mens du ligger på ryggen og sover så vil det komme en krokodille oppi senga di. Jeg tror jeg hadde sovet med kun et øye i natt, om jeg var deg 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 20. mai 2016 Skrevet 20. mai 2016 Helt fra jeg var liten har jeg kikket opp på skyene og på kvister i taket for å se hva de forestiller. Men jeg forstår at dette har bare med min fantasi å gjøre og ingenting med det ytre rom eller "den andre siden". Men leter man etter tegn til sånt er det klart man finner. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Skrevet 20. mai 2016 Et øyeblikk siden, Xtra skrev: Helt fra jeg var liten har jeg kikket opp på skyene og på kvister i taket for å se hva de forestiller. Men jeg forstår at dette har bare med min fantasi å gjøre og ingenting med det ytre rom eller "den andre siden". Men leter man etter tegn til sånt er det klart man finner. Ja det er klart man finner tegn. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 Skrevet 20. mai 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det er klart man finner tegn. Man finner det man ønsker å finne. Anonymkode: cc00a...b0e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.