Dory Skrevet 20. mai 2016 Skrevet 20. mai 2016 Jeg er vanligvis kjenpestresset. Er jeg på jobb, er skuldra langt over ørene. Står jeg i kø, blir jeg super rastløs. er nå i uke 33, ig opplever at jeg ikke stresser. Står jeg i kø, kobler jeg ut. Går jeg fra en plass til en annen, rusler jeg. Føles som jeg ikke klarer å stresse. Er dette vanlig?:) (bare nyskjerrig) Ellers går det veldig greit med min ocd. Får fortsatt hjem, for å forebygge ev tilbakefall ved/etter fødsel. Føler meg utrolig heldig, som får så god hjelp! Jobber i 80%, og føler også det går bra. Tankene og ideer/bilder dukker stadig opp, men de tar ikke over hodet mitt som før. 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 19 timer siden, Dory skrev: Jeg er vanligvis kjenpestresset. Er jeg på jobb, er skuldra langt over ørene. Står jeg i kø, blir jeg super rastløs. er nå i uke 33, ig opplever at jeg ikke stresser. Står jeg i kø, kobler jeg ut. Går jeg fra en plass til en annen, rusler jeg. Føles som jeg ikke klarer å stresse. Er dette vanlig?:) (bare nyskjerrig) Ellers går det veldig greit med min ocd. Får fortsatt hjem, for å forebygge ev tilbakefall ved/etter fødsel. Føler meg utrolig heldig, som får så god hjelp! Jobber i 80%, og føler også det går bra. Tankene og ideer/bilder dukker stadig opp, men de tar ikke over hodet mitt som før. Jeg ble glad da jeg leste dette, husker godt at du har strevd ganske grundig tidligere. Jeg aner ikke hvor vanlig dette er men det er artig når det skjer, spesielt med dem som fra før har vært maksimalt stresset. Jeg håper resten av svangerskapet vil oppleves like god for deg :-) 0 Siter
frosken Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 20 timer siden, Dory skrev: Jeg er vanligvis kjenpestresset. Er jeg på jobb, er skuldra langt over ørene. Står jeg i kø, blir jeg super rastløs. er nå i uke 33, ig opplever at jeg ikke stresser. Står jeg i kø, kobler jeg ut. Går jeg fra en plass til en annen, rusler jeg. Føles som jeg ikke klarer å stresse. Er dette vanlig?:) (bare nyskjerrig) Ellers går det veldig greit med min ocd. Får fortsatt hjem, for å forebygge ev tilbakefall ved/etter fødsel. Føler meg utrolig heldig, som får så god hjelp! Jobber i 80%, og føler også det går bra. Tankene og ideer/bilder dukker stadig opp, men de tar ikke over hodet mitt som før. Jeg synes det er utrolig hyggelig å lese at det går så bra:-) Jeg tenkte faktisk på deg for noen dager siden og lurte på hvor langt du var kommet. For øvrig lager stavekontroller mye ugagn for tiden. Jeg lurte veldig på hvorfor du skulle få "hjem" - hadde liksom ikke fått med meg at du skulle flytte på mødrehjem og var overrasket over det. Sakte demret deg for meg at du nok skrev om hjelp;-) 0 Siter
Dory Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Skrevet 21. mai 2016 Tusen takk begge to:) haha, ja, denne stavekontrollen er en utfordring;) Stresser tydeligvis ikke så mye for å lese korrektur på tekstene mine lengre;);) skal holde dere oppdatert utover. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.