Blomsterfluen Skrevet 20. mai 2016 Skrevet 20. mai 2016 Jeg ville spionfilme når en med utviklingshemming og epilepsi ble sinna. Jeg skjulte at jeg filmet så godt jeg kunne, men personalet merket det alltid. Skulle tro personalet gransket meg. Jeg kjøpte klokka på norsk nettbutikk jeg ikke husker hva heter. De merket også når jeg brukte en spionpenn på klubben for å få filmet epilepsianfall. Det virket som om de leste tankene mine. Jeg kjøpte pennen også i norsk butikk, så det kunne neppe være ulovlig da å spionfilme, og jeg hadde ingen planer om å dele videoene på nettet heller. Jeg gjorde det for ren interesse. Hvorfor klarte personalet alltid å gjennomskue meg? 0 Siter
XbellaX Skrevet 20. mai 2016 Skrevet 20. mai 2016 1 minutt siden, Blomsterfluen skrev: Jeg ville spionfilme når en med utviklingshemming og epilepsi ble sinna. Jeg skjulte at jeg filmet så godt jeg kunne, men personalet merket det alltid. Skulle tro personalet gransket meg. Jeg kjøpte klokka på norsk nettbutikk jeg ikke husker hva heter. De merket også når jeg brukte en spionpenn på klubben for å få filmet epilepsianfall. Det virket som om de leste tankene mine. Jeg kjøpte pennen også i norsk butikk, så det kunne neppe være ulovlig da å spionfilme, og jeg hadde ingen planer om å dele videoene på nettet heller. Jeg gjorde det for ren interesse. Hvorfor klarte personalet alltid å gjennomskue meg? Jeg er glad de følger med og ikke tillater deg å filme andre. Du går over grenser når du filmer andre mennesker i sårbare situasjoner, det er ikke ok å gjøre slikt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 Skrevet 20. mai 2016 4 minutes ago, Blomsterfluen said: Jeg ville spionfilme når en med utviklingshemming og epilepsi ble sinna. Jeg skjulte at jeg filmet så godt jeg kunne, men personalet merket det alltid. Skulle tro personalet gransket meg. Jeg kjøpte klokka på norsk nettbutikk jeg ikke husker hva heter. De merket også når jeg brukte en spionpenn på klubben for å få filmet epilepsianfall. Det virket som om de leste tankene mine. Jeg kjøpte pennen også i norsk butikk, så det kunne neppe være ulovlig da å spionfilme, og jeg hadde ingen planer om å dele videoene på nettet heller. Jeg gjorde det for ren interesse. Hvorfor klarte personalet alltid å gjennomskue meg? Fordi du er lett å gjennomskue? Anonymkode: 081b9...81f 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Skrevet 20. mai 2016 1 minutt siden, XbellaX skrev: Jeg er glad de følger med og ikke tillater deg å filme andre. Du går over grenser når du filmer andre mennesker i sårbare situasjoner, det er ikke ok å gjøre slikt. Ok. Men da visste jeg ikke det. Hvorfor solgte de spionkamera penn, bøker og klokker da, da? 0 Siter
XbellaX Skrevet 20. mai 2016 Skrevet 20. mai 2016 Et øyeblikk siden, Blomsterfluen skrev: Ok. Men da visste jeg ikke det. Hvorfor solgte de spionkamera penn, bøker og klokker da, da? De selger fordi folk kjøper :-) Du kan jo filme deg selv heller, eller pinnedyrene? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Skrevet 20. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi du er lett å gjennomskue? Anonymkode: 081b9...81f Kanskje det. De gjennomskuer meg også vissnokk når jeg sier jeg har dusjet og faktisk gjort det, så tror de ikke på meg fordi håret mitt har begynt å tørke på kinnet mitt ved ørene. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Skrevet 20. mai 2016 1 minutt siden, XbellaX skrev: De selger fordi folk kjøper :-) Du kan jo filme deg selv heller, eller pinnedyrene? Ja. Spionpennen og klokka ble ødelagt av seg selv etter noen få måneder. Jeg bruker nå panasonic videokamera å filmer pinnedyr og insekter med. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 Skrevet 20. mai 2016 Det er morro å filme. Anonymkode: f8d40...9f1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 du må bli bedre til å spionfilme selv tok jeg spionopptak av en ufyselig psykolog en gang! var kjempe lett!!! du må gjemme kamerat, om du har masse hår, kan du sette den inni håret ditt, og hjemme den der! Anonymkode: 27a25...317 1 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 13 timer siden, Blomsterfluen skrev: Jeg ville spionfilme når en med utviklingshemming og epilepsi ble sinna. Jeg skjulte at jeg filmet så godt jeg kunne, men personalet merket det alltid. Skulle tro personalet gransket meg. Jeg kjøpte klokka på norsk nettbutikk jeg ikke husker hva heter. De merket også når jeg brukte en spionpenn på klubben for å få filmet epilepsianfall. Det virket som om de leste tankene mine. Jeg kjøpte pennen også i norsk butikk, så det kunne neppe være ulovlig da å spionfilme, og jeg hadde ingen planer om å dele videoene på nettet heller. Jeg gjorde det for ren interesse. Hvorfor klarte personalet alltid å gjennomskue meg? Hvis de først har tatt deg én gang følger de nok nøye med på hva du gjør, og studerer nye gjenstander, som ny klokke eller penn. Enig i at du ikke bør smugfilme folk med sykdom. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 13 timer siden, Blomsterfluen skrev: Jeg ville spionfilme når en med utviklingshemming og epilepsi ble sinna. Jeg skjulte at jeg filmet så godt jeg kunne, men personalet merket det alltid. Skulle tro personalet gransket meg. Jeg kjøpte klokka på norsk nettbutikk jeg ikke husker hva heter. De merket også når jeg brukte en spionpenn på klubben for å få filmet epilepsianfall. Det virket som om de leste tankene mine. Jeg kjøpte pennen også i norsk butikk, så det kunne neppe være ulovlig da å spionfilme, og jeg hadde ingen planer om å dele videoene på nettet heller. Jeg gjorde det for ren interesse. Hvorfor klarte personalet alltid å gjennomskue meg? Kanskje du overhodet ikke har pokerfjes? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.