Gå til innhold

Hva skjer når vi dør?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi kan både fise, drite og sikkert tisse også, i det vi dør. Så blir vi kalde og stive. Så, etter langt om lenge, så blir vi til jord. Dersom man ikke blir kremert da. Jeg tror jeg vil bli kremert. Heller det enn å bli spist opp av mark tenker jeg. Så skjer det ikke mer ;)

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men - det betyr vel at det er meningsløst å basere livet sitt på hva som ev. skjer da, vel?

Anonymkode: 0812f...020

Det er opptil hver enkelt å finne ut hva som gir livet mening. Men det sikreste er å tro på et liv FØR døden og forsøke å fylle det med innhold.

AnonymBruker
7 minutes ago, laban said:

Det er opptil hver enkelt å finne ut hva som gir livet mening. Men det sikreste er å tro på et liv FØR døden og forsøke å fylle det med innhold.

Men hvis man forsøker det, uten at det etterhvert gir en noe?

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis man forsøker det, uten at det etterhvert gir en noe?

Jeg er ingen livscoach eller guru, jeg støttet bare det du skrev om at det ikke er så lurt å basere livet på at det beste kommer etter døden. Ikke dermed sagt at ikke religion betyr mye i manges jordiske liv. I våre dager handler det heldigvis mindre om frykt enn det gjorde før.

AnonymBruker
22 minutes ago, laban said:

Jeg er ingen livscoach eller guru, jeg støttet bare det du skrev om at det ikke er så lurt å basere livet på at det beste kommer etter døden. Ikke dermed sagt at ikke religion betyr mye i manges jordiske liv. I våre dager handler det heldigvis mindre om frykt enn det gjorde før.

Så sånn var nok muligens det.

Når vi dør, da blir det ikke noe som helst. Vi rekker ikke engang finne ut om det er etterliv, fordi vi er bare poff borte. Akkuratt som vi var før vi ble unnfanget, nemlig ingen verdens ting.. Det er den sure sannheten..

Jeg anser meg 99% sikker på att det ikke er liv etter døden. det er ingen religioner som har ett snev av troverdighet.

AnonymBruker
16 minutes ago, Inner self said:

Når vi dør, da blir det ikke noe som helst. Vi rekker ikke engang finne ut om det er etterliv, fordi vi er bare poff borte. Akkuratt som vi var før vi ble unnfanget, nemlig ingen verdens ting.. Det er den sure sannheten..

Jeg anser meg 99% sikker på att det ikke er liv etter døden. det er ingen religioner som har ett snev av troverdighet.

Det med selvbevissthet er nå ganske rart, dog. Det å ha opplevelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...