Gå til innhold

Ungdomssløvsinn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man få ungdomssløvsinn i light variant? Sett at man har fått AP og har brukt de i mange år, da er det vel noe man bruker de for.

Anonymkode: a2da3...56b

AnonymBruker
Skrevet

https://sml.snl.no/ungdomssl%C3%B8vsinn

"Ungdomssløvsinn, for tidlig demens, eldre betegnelse for tidlig debuterende schizofreni (hebefren schizofreni) som ubehandlet ofte er kjennetegnet ved gradvis økende svekkelse av intellektuelle funksjoner i ung alder."

Før var jeg smart. Nå er jeg en ape. Lurer på hvor jeg er om 10 år... en ape som har slått hodet sitt?

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man få ungdomssløvsinn i light variant? Sett at man har fått AP og har brukt de i mange år, da er det vel noe man bruker de for.

Pensjonistsløvsinn kalles det man er over 25.

Anonymkode: 19372...a73

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt rart å si at jeg var smart før, fordi jeg tror folk ser på meg som frisk men dum. Og at jeg alltid har vært sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Er det bedre å være (p)syk og smart?

AnonymBruker
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Er det bedre å være (p)syk og smart?

Nei ikke sånn med hvordan man har det i livet, men med tanke på hvordan andre ser på en så vil jeg heller være (p)syk og smart enn frisk og dum. For hvordan jeg er forandres ikke av hvordan dette beskrives, av meg selv eller omverdenen. Så hvordan jeg har det påvirkes ikke av noen konklusjon. Men jeg er nok narsissistisk i forhold til det å være dum.

AnonymBruker
Skrevet

Men. Poenget er dette med intellektuelt forfall, kognitiv svikt. Jeg tror folk ser på meg som dum, og da er sikkert det sannheten. Kan ikke bare ta en "IQ-test" og så motbevise det. Det er praksis som teller. Det finnes ingen bedre test enn virkelig situasjon.

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://sml.snl.no/ungdomssl%C3%B8vsinn

"Ungdomssløvsinn, for tidlig demens, eldre betegnelse for tidlig debuterende schizofreni (hebefren schizofreni) som ubehandlet ofte er kjennetegnet ved gradvis økende svekkelse av intellektuelle funksjoner i ung alder."

Før var jeg smart. Nå er jeg en ape. Lurer på hvor jeg er om 10 år... en ape som har slått hodet sitt?

Er man først tatt av trygdemafian går det raskt i utforbakke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tuller ikke... tror jeg svekkes dag for dag.

AnonymBruker
Skrevet

Ser det jo bare på "aktiviteten" her på forumet, det er jo bare apestreker og idioti hele veien.

Skrevet

Jeg fikk hebefreni diagnose for 24 år siden, ett under att jeg kan gangetabellen. Evt  så tok psykiateren feil...

AnonymBruker
Skrevet
2 minutes ago, Inner self said:

Jeg fikk hebefreni diagnose for 24 år siden, ett under att jeg kan gangetabellen. Evt  så tok psykiateren feil...

Jeg vet ikke noe særlig om det, og det blir sikkert noe annet om man tar medisiner. Men jeg lurer på hva det som skjer er for noe. Bare se på dette forumet, hvordan jeg sitter her hver dag, hele dagen, og skriver tull.

AnonymBruker
Skrevet

Det sies at de gærne har det godt... bare snakker tull og syns det er morro. Patetisk. For et liv.

Skrevet

De gærne har det vondt.

Tenk å ikke føle angst, det hadde vært noe. Da skulle jeg fanken meg klart meg bra...

AnonymBruker
Skrevet
3 minutes ago, Inner self said:

De gærne har det vondt.

Tenk å ikke føle angst, det hadde vært noe. Da skulle jeg fanken meg klart meg bra...

Jeg føler ikke angst...

AnonymBruker
Skrevet

Tror folk skjønner at jeg ikke har angst, og dermed ser på meg som svindler.

AnonymBruker
Skrevet

Umulig å forholde seg til folk, de er imot meg uansett. Jeg bare trekker meg unna hele "samfunnet". De syns jeg er dum/tilbakestående og en svindler. Jeg får av og til aggressive følelser.

AnonymBruker
Skrevet

Men det jeg sier her er bare løgn, blir noe i retning at man dikter opp sykdom. Vet ikke om det forekommer ved histrionisk, jeg er ingen ekspert på diagnoser. Ellers er det vel munchausen, men det er mer å gjøre seg somatisk syk. Lystløgner?

AnonymBruker
Skrevet

Men det jeg sier her er bare løgn, blir noe i retning at man dikter opp sykdom. Vet ikke om det forekommer ved histrionisk, jeg er ingen ekspert på diagnoser. Ellers er det vel munchausen, men det er mer å gjøre seg somatisk syk. Lystløgner?

AnonymBruker
Skrevet

Folk kan ikke se at jeg sliter på noe vis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...