AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 Just now, AnonymBruker said: Folk kan ikke se at jeg sliter på noe vis. Anonymkode: a2da3...56b Og det er nok sannheten. Anonymkode: a2da3...56b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 Jeg tror DPS mener/skjønner at jeg bare dikter opp hele greia. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg fikk fortsette der, få medisiner, diagnose og trygd. Anonymkode: a2da3...56b 0 Siter
Inner self Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 Folk kan da ikke se att jeg sliter heller da... Håper jeg iallefall... Kjenner ikke angst du liksom??? Du som går og tror andre hater deg. Hvis ikke det er angst, så vet ikke jeg... Du ser ikke skogen for bare trær. Men det er jo sånn det er. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 Just now, Inner self said: Folk kan da ikke se att jeg sliter heller da... Håper jeg iallefall... Kjenner ikke angst du liksom??? Du som går og tror andre hater deg. Hvis ikke det er angst, så vet ikke jeg... Du ser ikke skogen for bare trær. Men det er jo sånn det er. Kan jo være engstelse, men jeg får ingen slike "anfall". Det har jeg erfaring med fra en periode på noen måneder, hvor jeg hadde mange veldig urealistiske tanker i hodet. Men jeg tror jeg tar Zopiklon og legger meg. Dette blir med 100% sikkerhet slettet innen jeg står opp... ha en så fin som mulig resten av aften. Anonymkode: a2da3...56b 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tuller ikke... tror jeg svekkes dag for dag. Anonymkode: a2da3...56b Ingen som 'tuller' her. Anonymkode: 19372...a73 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.