Gå til innhold

Ungdomssløvsinn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Folk kan ikke se at jeg sliter på noe vis.

Anonymkode: a2da3...56b

Og det er nok sannheten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror DPS mener/skjønner at jeg bare dikter opp hele greia. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg fikk fortsette der, få medisiner, diagnose og trygd.

Skrevet

Folk kan da ikke se att jeg sliter heller da... Håper jeg iallefall...

Kjenner ikke angst du liksom??? Du som går og tror andre hater deg. Hvis ikke det er angst, så vet ikke jeg... Du ser ikke skogen for bare trær. Men det er jo sånn det er.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Inner self said:

Folk kan da ikke se att jeg sliter heller da... Håper jeg iallefall...

Kjenner ikke angst du liksom??? Du som går og tror andre hater deg. Hvis ikke det er angst, så vet ikke jeg... Du ser ikke skogen for bare trær. Men det er jo sånn det er.

Kan jo være engstelse, men jeg får ingen slike "anfall". Det har jeg erfaring med fra en periode på noen måneder, hvor jeg hadde mange veldig urealistiske tanker i hodet.

Men jeg tror jeg tar Zopiklon og legger meg. Dette blir med 100% sikkerhet slettet innen jeg står opp... ha en så fin som mulig resten av aften.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tuller ikke... tror jeg svekkes dag for dag.

Ingen som 'tuller' her.

Anonymkode: 19372...a73

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...