Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

En healer sa da jeg fikk schizofreni diagnosen, at det var en mild form. Stemmer det? Nå har jeg jo schizoaffektiv da men..Virket jo som psykiateren mente det var mild også, han sa jo jeg fungerte bedre enn de med schizofreni. Er jo angst jeg har slitt mest med her i livet, og depresjoner da. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

1. Healere har ikke noe kunnskap på dette heller.

2. Ingen av oss på DOL kjenner deg godt nok til å si noe om alvorligheten av din sykdom. Du får spørre behandleren din.

stjernestøv
Skrevet
52 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

1. Healere har ikke noe kunnskap på dette heller.

2. Ingen av oss på DOL kjenner deg godt nok til å si noe om alvorligheten av din sykdom. Du får spørre behandleren din.

Ok. 

stjernestøv
Skrevet

Der jeg ble utredet sist fortalte jeg hva healeren hadde sagt, da sa legen "Det har ikke vi sagt, at det er en mild form". 

stjernestøv
Skrevet

Jeg mener hvis er en mild form så klarer jeg vel meg uten medisiner?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg mener hvis er en mild form så klarer jeg vel meg uten medisiner?

Spiller det noen rolle hva en såkalt "healer" sier?

Anonymkode: a6228...37b

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Spiller det noen rolle hva en såkalt "healer" sier?

Anonymkode: a6228...37b

Ja hun hjalp meg i flere år, hun sa det var en ungdomsvariant av schizofreni. Vet ikke hva det betyr. Men hun sa jeg kunne ta medisin for å få en mer stabil hverdag, jeg har svingt veldig. Men nå som jeg er eldre tror jeg ikke jeg svinger sånn, kunne jo prøvd uten medisin. Men har jo nettopp begynt på latuda, men kunne jo prøvd med bare den. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja hun hjalp meg i flere år, hun sa det var en ungdomsvariant av schizofreni. Vet ikke hva det betyr. Men hun sa jeg kunne ta medisin for å få en mer stabil hverdag, jeg har svingt veldig. Men nå som jeg er eldre tror jeg ikke jeg svinger sånn, kunne jo prøvd uten medisin. Men har jo nettopp begynt på latuda, men kunne jo prøvd med bare den. 

Du bør høre på legen din, og ikke såkalte alternative behandlere som ikke aner hva de snakker om.

Anonymkode: 2062a...792

stjernestøv
Skrevet

Du bør høre på legen din, og ikke såkalte alternative behandlere som ikke aner hva de snakker om.

Å hun aner hva hun snakker om, det vet jeg. Hører på legen og. Skal spør om dette når sykepleieren kommer.  

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å hun aner hva hun snakker om, det vet jeg.

Hun har kanskje legeutdannelse?

stjernestøv
Skrevet

Hun har kanskje legeutdannelse?

Nei men man kan ha erfaring med psykiske lidelser fordet. Sist hun skrev til meg skrev hun at jeg måtte klare meg med minst mulig medisin, det minste jeg kunne ta. Tenker da at latuda er nok. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Nei men man kan ha erfaring med psykiske lidelser fordet. 

Hun vet neppe hva som snakker om. Ville du gått til en "alternativ" tannlege uten utdanning for å rotfylle?

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun vet neppe hva som snakker om. Ville du gått til en "alternativ" tannlege uten utdanning for å rotfylle?

Nei. Men dette blir noe ant. Jeg var iferd med å bli dratt inn i noe svart, ikke bare en gang. Ble revet ut av kroppen min, da ropte jeg navnet hennes inni meg. Hun hjalp meg da, så vi hadde kontakt på et åndelig plan, hun reddet meg. Jeg var så redd, hun var min trygghet.  

Skrevet
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei men man kan ha erfaring med psykiske lidelser fordet. Sist hun skrev til meg skrev hun at jeg måtte klare meg med minst mulig medisin, det minste jeg kunne ta. Tenker da at latuda er nok. 

Hvis hu har erfaring med psykiske lidelser, vil hu da også vite at det er individuelt om og evt hvor mye hver enkelt pasient må stå på av medisiner. At hu ikke vet hva akkurat du trenger.

Ikke kødd med medisinene dine nå!!

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Psykojenta skrev:

Hvis hu har erfaring med psykiske lidelser, vil hu da også vite at det er individuelt om og evt hvor mye hver enkelt pasient må stå på av medisiner. At hu ikke vet hva akkurat du trenger.

Ikke kødd med medisinene dine nå!!

Når jeg fortalte om mine åndelige opplevelser kalte hun meg sensitiv, andre har kalt meg klarsynt, og at jeg har åpne kanaler. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å stenge av, derfor tar jeg medisiner. 

stjernestøv
Skrevet

Men jeg fikk kjeft når jeg holdt på med åndelige ting, iallefall kanalisering og så drev jeg jo med healing. Hun ville jeg skulle ha fokus på barna og jorde meg, kunne heller jobbe med dette når ungene var voksne. Nå er de voksne. 

Skrevet

Det er trist å høre at du ikke kommer noe videre.

stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, FGT skrev:

Det er trist å høre at du ikke kommer noe videre.

Ja kommer jo aldri videre, det er medisinen som stopper meg. 

Skrevet

Hvorfor stopper medisinene deg, uten den hadde jeg vært fucked og død, med er jeg normal bortsett fra anspent tunge

Skrevet
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja kommer jo aldri videre, det er medisinen som stopper meg. 

Skjønner ikke hvorfor du sier det - når du dropper medisinene blir du jo kjempedårlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...