Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Skjønner ikke hvorfor du sier det - når du dropper medisinene blir du jo kjempedårlig.

Det handler om at jeg må takle det, at jeg må klare å jorde meg. Tenker så mye på det nå at jeg blir sprø, tenker på alt jeg har hørt. 

Skrevet
34 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja kommer jo aldri videre, det er medisinen som stopper meg. 

Jo, men jeg tenkte også , om du ikke ha lært noe om det du har tatt opp har, og om deg selv, og selvfølgelig hva du vil bruke tid å krefter på.

stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, FGT skrev:

Jo, men jeg tenkte også , om du ikke ha lært noe om det du har tatt opp har, og om deg selv, og selvfølgelig hva du vil bruke tid å krefter på.

Jeg vil jo utvikle mine evner, ikke undertrykke dem. Men nå er denne tråden på viddene. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg vil jo utvikle mine evner, ikke undertrykke dem. Men nå er denne tråden på viddene. 

Tror nok dette er sykdom, ikke evner.

Anonymkode: 2062a...792

stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok dette er sykdom, ikke evner.

Anonymkode: 2062a...792

Tro hva du vil. Sykepleieren vil ikke ta stilling til hva det er. Nå føler jeg meg syk,kvalm og trøtt og ligger hele dagen. Det er pga medisiner. Er det bedre da?

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Nei men man kan ha erfaring med psykiske lidelser fordet. Sist hun skrev til meg skrev hun at jeg måtte klare meg med minst mulig medisin, det minste jeg kunne ta. Tenker da at latuda er nok. 

Du kan like gjerne rådføre deg med en rørlegger om medikasjonen din. De kan ikke noe mindre enn healere om medisiner.

Det er forresten utrolig uansvarlig av denne kvinnen å undergrave arbeidet til legene dine. Det eneste hun burde si til deg angående medisin er: "Gjør som legene dine sier til punkt og prikke. Dette kan jeg ikke en dritt om". 

stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, Janus30 skrev:

Du kan like gjerne rådføre deg med en rørlegger om medikasjonen din. De kan ikke noe mindre enn healere om medisiner.

Det er forresten utrolig uansvarlig av denne kvinnen å undergrave arbeidet til legene dine. Det eneste hun burde si til deg angående medisin er: "Gjør som legene dine sier til punkt og prikke. Dette kan jeg ikke en dritt om". 

Hun kan jo om det. Men greit forstår poenget ditt. Jeg vil gjerne jobbe med mine evner og utvikle meg. 

Skrevet
18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du har ikke såkalte "evner". Du har en sykdom. Og denne sykdommen må du akseptere. Det har du åpenbart ikke gjort - og DERFOR kommer du deg ikke videre. 

Skrevet
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hun kan jo om det. Men greit forstår poenget ditt. Jeg vil gjerne jobbe med mine evner og utvikle meg. 

Jeg vil påstå at selv jeg kan mer om medisiner enn en healer.

Alle har sine fagområder. Skal ikke uttale meg om hva fagområdet til en healer er, men å gi råd om medisiner er det i alle fall ikke.

Skrevet
33 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvilken evner da ?

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, Annkarin skrev:

Hvorfor stopper medisinene deg, uten den hadde jeg vært fucked og død, med er jeg normal bortsett fra anspent tunge

Fordi den stenger igjen kanalene mine, jeg får ikke utvikle mine åndelige evner. Jeg må jo en gang klare det. Og hva gjør det nå om jeg ligger og er dårlig? Ungene er voksne. Kan teste meg selv litt nå. 

stjernestøv
Skrevet
13 minutter siden, Janus30 skrev:

Du har ikke såkalte "evner". Du har en sykdom. Og denne sykdommen må du akseptere. Det har du åpenbart ikke gjort - og DERFOR kommer du deg ikke videre. 

Å? Sykepleieren sier det kan tolkes både som evner og sykdom, alt ettersom. 

stjernestøv
Skrevet
12 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg vil påstå at selv jeg kan mer om medisiner enn en healer.

Alle har sine fagområder. Skal ikke uttale meg om hva fagområdet til en healer er, men å gi råd om medisiner er det i alle fall ikke.

Nei det er vel ikke det, men vet hun alltid ønsket meg bare godt. 

stjernestøv
Skrevet
10 minutter siden, FGT skrev:

Hvilken evner da ?

Har så mange evner, men kunne tenkt meg å heale og kanalisere. Og være et medium, har jo sett bilder/filmer i hodet, og har hatt kontakt med avdøde. 

stjernestøv
Skrevet

Og obs: Hun er ikke bare healer, men klarsynt og medium. Men hun er jordnær og holder mest kurs nå. Har ikke hatt kontakt med henne på en stund, bare tenker på hva hun sa før. Og hva andre har sagt. 

stjernestøv
Skrevet

Neida, skal gi meg. Bare det at jeg feiler som min oppgave som lysarbeider. 

Blomsterfluen
Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Har så mange evner, men kunne tenkt meg å heale og kanalisere. Og være et medium, har jo sett bilder/filmer i hodet, og har hatt kontakt med avdøde. 

Jeg har tendenser til å se fremtiden i en uklar film forran øynene, eller å få enorme følelser om at det kommer til å skje så skjer det, og å drømme sannheten i fremtiden iblandt. Ikke hver dag, og ikke når jeg bestemmer det, bare sån som Raven Baxter på disneychannel. Foreksempel på noen episoder: Jeg drømte at lillebroren min som mamma mente ville bli pike, ville bli født gutt å få lyst hår. Natta etterpå kom han ut av mamma og fikk kjempelyst hår som liten. Jeg hadde intens følelse om at lillebroren min ville kaste opp, og gikk å var livredd og gjemte meg hver gang han hostet. Dagen etter fikk han spysyka. En gang bærte jeg en bøtte med såpevann inn i stua og jeg såg et senario forran øynene på en måte, at jeg kom til å skli å søle ut vannet. Og så skjedde det selvom jeg var forsiktig. Og så har jeg en tendens til å vite hva folk skal kommentere til det jeg sier, face to face.

Skrevet
6 timer siden, stjernestøv skrev:

En healer sa da jeg fikk schizofreni diagnosen, at det var en mild form. Stemmer det? Nå har jeg jo schizoaffektiv da men..Virket jo som psykiateren mente det var mild også, han sa jo jeg fungerte bedre enn de med schizofreni. Er jo angst jeg har slitt mest med her i livet, og depresjoner da. 

Hvordan arter en mild form for schizofreni seg? Hvordan opplever du din shizoaffektive lidelse? Jeg har lest hele tråden og ser du vil utvikle dine evner. Hvordan vet du at det er evner og ikke uttrykk for psykdommen din?

Jeg er veldig opptatt av deg stjernestøv og vil at du skal ha det godt, men på meg virker det som du er i en evig runddans av på medisiner, av medisiner, stenge for energier, åpne for energier. Hva er det egentlig du vil?

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg har tendenser til å se fremtiden i en uklar film forran øynene, eller å få enorme følelser om at det kommer til å skje så skjer det, og å drømme sannheten i fremtiden iblandt. Ikke hver dag, og ikke når jeg bestemmer det, bare sån som Raven Baxter på disneychannel. Foreksempel på noen episoder: Jeg drømte at lillebroren min som mamma mente ville bli pike, ville bli født gutt å få lyst hår. Natta etterpå kom han ut av mamma og fikk kjempelyst hår som liten. Jeg hadde intens følelse om at lillebroren min ville kaste opp, og gikk å var livredd og gjemte meg hver gang han hostet. Dagen etter fikk han spysyka. En gang bærte jeg en bøtte med såpevann inn i stua og jeg såg et senario forran øynene på en måte, at jeg kom til å skli å søle ut vannet. Og så skjedde det selvom jeg var forsiktig. Og så har jeg en tendens til å vite hva folk skal kommentere til det jeg sier, face to face.

Ja det forundrer meg ikke at du har evner, du har jo autisme. Mange av dem er indigobarn eller stjernebarn. Jaja alle er jo barn av stjernene. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Gondor skrev:

Hvordan arter en mild form for schizofreni seg? Hvordan opplever du din shizoaffektive lidelse? Jeg har lest hele tråden og ser du vil utvikle dine evner. Hvordan vet du at det er evner og ikke uttrykk for psykdommen din?

Jeg er veldig opptatt av deg stjernestøv og vil at du skal ha det godt, men på meg virker det som du er i en evig runddans av på medisiner, av medisiner, stenge for energier, åpne for energier. Hva er det egentlig du vil?

En mild form arter seg vel slik at man ikke er så syk som ved en alvorlig form, denne healeren mente jo jeg var sensitiv. Kjente jo energier da og. Jeg må jo velge, enten er det sykdom eller er det evner. Folk har sagt jeg har evner,folk har sagt det er sykdom. 

Egentlig vil jeg klare meg uten medisiner, være en sterk og trygg person som takler livet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...