Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tar latuda når jeg spiser kvelds :) Prøver meg på 100 mg jeg.....

Prøv deg på 200 du, fram til du har fått annen beskjed av legen ;)

stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, Trine skrev:

Prøv deg på 200 du, fram til du har fått annen beskjed av legen ;)

Møtte deg på midten og tok 150 mg :) 

Skrevet

Møtte deg på midten og tok 150 mg :) 

Jeg liker det ikke, men takk for at du ihvertfall møtte meg på midten :)

Skrevet
4 timer siden, stjernestøv skrev:

En mild form arter seg vel slik at man ikke er så syk som ved en alvorlig form, denne healeren mente jo jeg var sensitiv. Kjente jo energier da og. Jeg må jo velge, enten er det sykdom eller er det evner. Folk har sagt jeg har evner,folk har sagt det er sykdom. 

Egentlig vil jeg klare meg uten medisiner, være en sterk og trygg person som takler livet. 

Jo men hvordan skal du klare det uten medisiner ? Det vel de som gjør at du kan ha det bedre å takle livet, og kunne også bruke bedre dine virkelige evner ? 

stjernestøv
Skrevet
11 timer siden, FGT skrev:

Jo men hvordan skal du klare det uten medisiner ? Det vel de som gjør at du kan ha det bedre å takle livet, og kunne også bruke bedre dine virkelige evner ? 

Vet ikke. Syns ikke jeg takler livet noe særlig bra nå med medisiner, og hvilke evner har jeg med medisiner? 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du har uansett ikke så mild form at du ikke skal ha antipsykotika. 

Latuda skal tas om morgenen. 

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Ok. Bare tenkte det jeg. 

Det står på pakken at jeg skal ta det om kvelden. 

Skrevet
42 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vet ikke. Syns ikke jeg takler livet noe særlig bra nå med medisiner, og hvilke evner har jeg med medisiner? 

Du får ingen evner av medisiner, men hjelper deg å leve et mer normalt liv, slik at du kan fungere bedre med de evnene du har selvfølgelig.

stjernestøv
Skrevet
15 minutter siden, FGT skrev:

Du får ingen evner av medisiner, men hjelper deg å leve et mer normalt liv, slik at du kan fungere bedre med de evnene du har selvfølgelig.

Men jeg har ingen evner når jeg tar medisiner, det stenger alt igjen. Og et normalt liv får jeg aldri, men jeg bør vel være fornøyd med det livet jeg har. 

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men jeg har ingen evner når jeg tar medisiner, det stenger alt igjen. Og et normalt liv får jeg aldri, men jeg bør vel være fornøyd med det livet jeg har. 

Ja, men du har sikker noen gode egenskaper som alle andre, bruk dem !

Skrevet
21 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg mener hvis er en mild form så klarer jeg vel meg uten medisiner?

Å herregud. Er du vikelig der igjen???

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Du har mange evner selv om du går på medisiner. Du har evnen til å prate, skrive, gå, stå, spise og masse annet ;)

stjernestøv
Skrevet
20 minutter siden, Trine skrev:

Du har mange evner selv om du går på medisiner. Du har evnen til å prate, skrive, gå, stå, spise og masse annet ;)

Ja det er jo sant :) Bør være takknemlig for det. 

stjernestøv
Skrevet
4 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Men så mild at jeg trenger lite ap?

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men så mild at jeg trenger lite ap?

Må rett og slett fnise av deg :) Du som mener å ha overnaturlige evner og evnen til å se alt mulig greier altså ikke å forutse at svaret til NHD er det samme som det var i går og alle dagene før, nemlig "ikke spør på DOL men forhold deg til det behandleren din sier"? :D;) 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Kayia skrev:

Må rett og slett fnise av deg :) Du som mener å ha overnaturlige evner og evnen til å se alt mulig greier altså ikke å forutse at svaret til NHD er det samme som det var i går og alle dagene før, nemlig "ikke spør på DOL men forhold deg til det behandleren din sier"? :D;) 

Har mer evner uten medisiner, og det er noe jeg vil ha. Ok, får høre med sykepleieren, om han har snakket med legen. :) 

Skrevet
45 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har mer evner uten medisiner, og det er noe jeg vil ha. Ok, får høre med sykepleieren, om han har snakket med legen. :) 

Hvorfor skal du høre med sykepleieren? 

stjernestøv
Skrevet

Hvorfor skal du høre med sykepleieren? 

Jo for jeg sendte han en melding ang reduksjon av seroquel, han skulle visst vise meld til legen. Men angret litt på at jeg skrev at jeg så en skikkelse ved sengen, og at jeg ville ha flere slike opplevelser uten å bli redd. Ble jo redd. Det var jo til sykepleieren, ikke til legen. 

Skrevet

Jo for jeg sendte han en melding ang reduksjon av seroquel, han skulle visst vise meld til legen. Men angret litt på at jeg skrev at jeg så en skikkelse ved sengen, og at jeg ville ha flere slike opplevelser uten å bli redd. Ble jo redd. Det var jo til sykepleieren, ikke til legen. 

Poenget mitt er at det ikke er noen grunn til å spørre nok en gang. Du har jo nylig fått råd om dosering jo, du bør bare følge den og slutte å spørre på en god stund. 

stjernestøv
Skrevet

Poenget mitt er at det ikke er noen grunn til å spørre nok en gang. Du har jo nylig fått råd om dosering jo, du bør bare følge den og slutte å spørre på en god stund. 

Å. Tok 150 seroquel i natt og det gikk bra, sov til tolv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...