Gå til innhold

LØRDAN: Skal du gjøre noe sosialt og gøy i kveld?

Skal du gjøre noe sosialt og gøy i kveld?  

8 stemmer

1. 1. Skal du gjøre noe sosialt og gøy i kveld?

• Ja, skal kose meg med familien
      3
    • Ja, skal ha gjester
      1
    • Ja, skal bort på fest
      1
    • Nei, skal sitte hjemme å sture alene
      3

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Madelenemie skrev:

:huh:

vi kan le av det, men ærlig talt, det er kvinner/menn som deg jeg liker spesielt lett,

for de som innehar en kunnskap jeg ikke har, trenger jeg. ( man finner ikke alt ved å google)

Men i morgen skal jeg og bilen min kanskje langt inni en dal, og møte et ekte mannfolk, som har skrudd bil fra han ble født:-)

Da er det bra jeg har lært meg at skrålle heter skralle og hvilken vei inn og ut er:D

Hahaha...kan lære deg en huskeregel også "righty tighty, lefty loosey"  Det gjør det enkelt å huske at når man skrur til høyre så strammer man og når man skrur til venstre så løsner man ;) Men mindre det er links, da er det motsatt. Men det er veldig skjeldent.

Nå minner du meg litt om min gamle nabo, han mente jeg var en altfor kjekk jente til å være alene. Han skulle bare visst hvordan jeg er når jeg ikke skrur på sjarmen :P Selv er jeg ganske sikker på at jeg er et lite helvete å bo sammen med. Jeg klikker jo når jeg ikke får nok tid alene. Jeg har en intimsone som er veldig stor. Kommer noen for nære så går det galt. Men det gadd jeg ikke forklare gamlefar, som nesten ikke hører hva jeg sier. Så han ville at jeg skulle treffe fysioterapauten hans. Tullemann!!!!

Fortsetter under...

11 timer siden, Madelenemie skrev:

Men i morgen skal jeg og bilen min kanskje langt inni en dal, og møte et ekte mannfolk, som har skrudd bil fra han ble født:-)

Da er det bra jeg har lært meg at skrålle heter skralle og hvilken vei inn og ut er:D

Og det synes mannen din er helt greit? Min hadde definitivt ikke latt meg dra engang, ikke fordi han er sjalu (det er han overhodet ikke), men på grunn av min egen sikkerhet. Med mindre dette er en du kjenner fra før da, men det høres ut som det er en du har kommet over på nettet eller noe?

Gjest Gargamel

Det ble en typisk familiekveld med Taco :-) 

Kan ikke konkurrere med MM på matfronten, men det høres ut som den familien spiser som konger.

Jeg lager skikkelig guakemole i alle fall. Det er stort sett jeg som lager mat i helgene.

AnonymBruker
16 hours ago, Trine said:

Hahaha...kan lære deg en huskeregel også "righty tighty, lefty loosey"  Det gjør det enkelt å huske at når man skrur til høyre så strammer man og når man skrur til venstre så løsner man ;) Men mindre det er links, da er det motsatt. Men det er veldig skjeldent.

Nå minner du meg litt om min gamle nabo, han mente jeg var en altfor kjekk jente til å være alene. Han skulle bare visst hvordan jeg er når jeg ikke skrur på sjarmen :P Selv er jeg ganske sikker på at jeg er et lite helvete å bo sammen med. Jeg klikker jo når jeg ikke får nok tid alene. Jeg har en intimsone som er veldig stor. Kommer noen for nære så går det galt. Men det gadd jeg ikke forklare gamlefar, som nesten ikke hører hva jeg sier. Så han ville at jeg skulle treffe fysioterapauten hans. Tullemann!!!!

Hva har dette å gjøre med andre brukeres tråder om hva man skal gjøre på lørdagen? :huh:

Anonymkode: da673...34f

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva har dette å gjøre med andre brukeres tråder om hva man skal gjøre på lørdagen? :huh:

Ingenting annet enn at mm brukte lørdagen til å bl.a skru på bilen.

Annonse

Madelenemie
21 timer siden, Trine skrev:

:-)

Jeg har fikset bilen:-) den er som ny:-)

Og takk for huskeregelen:-)

Madelenemie
8 timer siden, Gargamel skrev:

Det ble en typisk familiekveld med Taco :-) 

Kan ikke konkurrere med MM på matfronten, men det høres ut som den familien spiser som konger.

Jeg lager skikkelig guakemole i alle fall. Det er stort sett jeg som lager mat i helgene.

Yepp:-)

Naboen var fornøyd også:-) sa dette er gourmet mat, og jeg kan virkelig anbefale rettene.

Neste gang skal jeg presse ingefær i en juicepresse, og drype denne på fisken, før ingefær-smøret, dette var tips fra min mann, som syns middagen var fantastisk, men at litt mer ingefær kunne vært inni selve fiskekjøttet.

Jeg har tatt vare på en massiv gullerot-juice.maskin, fordi jeg tenkte den kan nok komme til nytte, og nå skal den brukes på å presse ingefær, til ingefærjuice:-)

Madelenemie
9 timer siden, Lillemus skrev:

Og det synes mannen din er helt greit? Min hadde definitivt ikke latt meg dra engang, ikke fordi han er sjalu (det er han overhodet ikke), men på grunn av min egen sikkerhet. Med mindre dette er en du kjenner fra før da, men det høres ut som det er en du har kommet over på nettet eller noe?

:-)

Min mann bare sa ok, når jeg sa jeg hadde truffet en mann på nettet og at jeg skulle til han for å fikse saker.

Han spurte ikke hvor han bodde heller:-) Så jeg tror han har full tillit til at jeg ikke så lett kommer ut for farer:-)

Og dagen ble super for min del og jeg kom hjem med ny kunnskap og penger spart, og en god ny bekjent/venn.

Jeg har knapt skrevet med mannen jeg møtte, og vi møttes på et meget spesielt sted;)selve stedet interesserte meg til å starte med veldig, fordi det var så teknisk, og så mange porter og lamper som lyste.

Å være sosial over noe konkret er altså mye lettere for meg, enn feks å gå på kafe, og med naboen er det alltid å ordne noe jeg driver med, kanskje derfor er vi blitt så gode venner. Jeg kan fikse ting for henne, og ikke sitte stille og snakke.

Jeg skriver på pm til deg hvor jeg var:-)

Gjest Gargamel
10 timer siden, Lillemus skrev:

Mulig hun kjørte bilen til et verksted eller noe. Det høres vel skummelt ut for oss siden vi ikke vet hva det handler om.

10 minutter siden, Gargamel skrev:

Mulig hun kjørte bilen til et verksted eller noe. Det høres vel skummelt ut for oss siden vi ikke vet hva det handler om.

Jeg vet nå hva det dreide seg om og jeg hadde ikke gjort det, men det gikk heldigvis helt fint med mm. :)

Madelenemie
15 minutter siden, Gargamel skrev:

Hei!

Nei jeg kjørte ikke bilen til et verksted:-)

Jeg traff en hyggelig mann på et sted jeg aldri i mitt liv trodde jeg noen gang skulle være, men jeg glemte fort hvor jeg var:-)

når vi kom til saken, og det gjorde vi straks, så hadde jeg glemt porter og varselskilt og alarmer:-)

Og som Lillemus skriver, det gikk heldigvis fint:-) men jeg visste det var ok, jeg visste mannen jeg traff var 100 % arbeidskar, og alt andlet om fag, så mye hadde vi utvekslet.

Madelenemie
7 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg vet nå hva det dreide seg om og jeg hadde ikke gjort det, men det gikk heldigvis helt fint med mm. :)

hm,

du er nå rar. Jeg har hatt en fantastisk dag, og skulle jeg ikke stolt på at de fleste er snille så hadde jeg gått glipp av mye hjelp og mange svar, gode forklaringer og løsninger jeg videre i livet vil spare mye på.

Jeg har gjort nesten alt selv, og ja, jeg er litt stolt over at jeg faktisk fikset dette selv,:-) Men jeg var heldig som faktsk møtte noen som ville lære meg.

Ellers takk for at du er glad det gikk bra med meg:-) det likte jeg å lese:rolleyes:

Annonse

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det var hysterisk morsomt jeg da, men nå er jeg kjent for min pubertale humor, vel.

Noe sånt, da.

Det var mer futt på TV2 i gamle dager. (må man nesten kunne si).

Anonymkode: d6246...84b

AnonymBruker

Tror at hvis Hans Bauge hadde visst om at hans tirade kom til å bli eviggjort, tilgjengelig for 8 milliarder mennesker, at han hadde moderert seg. Litt, i alle fall. Men kan jo være at han fikk betalt av TV2 for å skape litt liv og røre. For hvem er det vel som syns TV-debatter er noe interessant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...