Blomsterfluen Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 Selvom jeg ikke er utviklingshemmet og kan sosiale normer, syns dere jeg er da verdens dummeste menneske som har autisme? Er det derfor de anonyme brukerene på forumet er så sinte på meg og mener jeg gjør tingene galt, når jeg egentlig ikke skjønner helt hva problemet er, fordi jeg har ikke den samme tankegangen som de nevrotype her på forumet? Jeg har fått vite av mamma at hunder er "aspergere/autister". Men tilogmed hunder er smartere enn meg. Det er også små barn. De lurer meg trill rundt, fordi jeg er så naiv og tror på det meste, før jeg får beskjed om at det bare er en spøk de kom med. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 33 minutes ago, Blomsterfluen said: Selvom jeg ikke er utviklingshemmet og kan sosiale normer, syns dere jeg er da verdens dummeste menneske som har autisme? Er det derfor de anonyme brukerene på forumet er så sinte på meg og mener jeg gjør tingene galt, når jeg egentlig ikke skjønner helt hva problemet er, fordi jeg har ikke den samme tankegangen som de nevrotype her på forumet? Jeg har fått vite av mamma at hunder er "aspergere/autister". Men tilogmed hunder er smartere enn meg. Det er også små barn. De lurer meg trill rundt, fordi jeg er så naiv og tror på det meste, før jeg får beskjed om at det bare er en spøk de kom med. Årets mor! Anonymkode: 50c8a...70e 0 Siter
Trine Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 3 timer siden, Blomsterfluen skrev: Jeg har fått vite av mamma at hunder er "aspergere/autister". Det er feil. Hunder har ADHD, katter har asperger. Derfor liker jeg hunder best og Madelenemie liker katter best 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 Lemen har ADHD. Anonymkode: 50c8a...70e 0 Siter
Trine Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lemen har ADHD. Anonymkode: 50c8a...70e Lemen har har ODD de Endret 21. mai 2016 av Trine 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 Norsk lemen er fryktløse i forhold til utenlandsk lemen. De er the vikings of the lemmings. Great hall awaits a fallen brother. Dette er musikken til lemen. Anonymkode: 50c8a...70e 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 5 timer siden, Blomsterfluen skrev: Selvom jeg ikke er utviklingshemmet og kan sosiale normer, syns dere jeg er da verdens dummeste menneske som har autisme? Er det derfor de anonyme brukerene på forumet er så sinte på meg og mener jeg gjør tingene galt, når jeg egentlig ikke skjønner helt hva problemet er, fordi jeg har ikke den samme tankegangen som de nevrotype her på forumet? Jeg har fått vite av mamma at hunder er "aspergere/autister". Men tilogmed hunder er smartere enn meg. Det er også små barn. De lurer meg trill rundt, fordi jeg er så naiv og tror på det meste, før jeg får beskjed om at det bare er en spøk de kom med. Nei, du er selvsagt ikke verdens dummeste. Det er visse ting autister har problemer med, som for eksempel å forstå når folk tuller, mens andre ting klarer dere fint. Noen av de som skriver stygge ting til deg har kanskje problemer selv som gjør at de ikke klarer ikke å utvise normal folkeskikk. 0 Siter
FGT Skrevet 22. mai 2016 Skrevet 22. mai 2016 Den 21.05.2016 at 22.50, Trine skrev: Det er feil. Hunder har ADHD, katter har asperger. Derfor liker jeg hunder best og Madelenemie liker katter best Ja hunder er opptatt av deg mens katter er opptatt av seg selv. Men katter være behagelige de også. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Skrevet 22. mai 2016 Den Saturday, May 21, 2016 at 22.50, Trine skrev: Det er feil. Hunder har ADHD, katter har asperger. Derfor liker jeg hunder best og Madelenemie liker katter best Ja. Jeg foretrekker katter fremfor hunder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.