Gå til innhold

jeg mener at mennesker med "psykoser" egentlig bare er i kontakt med andre dimensjoner.

psykose er møter med den andre siden/andre dimensjoner  

6 stemmer

1. 1. mener du også dette?

• ja
      2
    • nei
      4

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg tror at psykose er mennesker med åndelige evner som har evner til å få kontakt/høre/se mennesker og andre vesen fra paralelle/andre dimensjoner og avdøde, og at medisin og behandling ødelegger evnene deres. Jeg kjenner en jente som fikk fødselspsykose, og hun fikk besøk av min avdøde pappa, som hun ikke engang ante noe om. Han hadde fortalt henne at "dette skal gå fint".

Skrevet
5 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg tror at psykose er mennesker med åndelige evner som har evner til å få kontakt/høre/se mennesker og andre vesen fra paralelle/andre dimensjoner og avdøde, og at medisin og behandling ødelegger evnene deres. Jeg kjenner en jente som fikk fødselspsykose, og hun fikk besøk av min avdøde pappa, som hun ikke engang ante noe om. Han hadde fortalt henne at "dette skal gå fint".

I ekstreme situasjoner, les psykose eller fødsler, kan hvem som helst få åndelige opplevelser. Jeg både så og snakket med jomfru Maria da jeg fødte minstemann. Jeg har mer tro på helt enkle mennesker med spesielle evner enn mennesker som omgir seg med mystiske ord og store fakter. Less is more.

Blomsterfluen
Skrevet
Et øyeblikk siden, Gondor skrev:

I ekstreme situasjoner, les psykose eller fødsler, kan hvem som helst få åndelige opplevelser. Jeg både så og snakket med jomfru Maria da jeg fødte minstemann. Jeg har mer tro på helt enkle mennesker med spesielle evner enn mennesker som omgir seg med mystiske ord og store fakter. Less is more.

Ok. Hva mener du med "mennesker som omgir seg med mystiske ord og store fakter"? Betyr det mennesker som omgis av psykiatere som sier mystiske diagnoseord og har lege-fakter?

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Uansett er psykose fullstendig bortkastet og unødvendig med lidelse med tanke på funksjonsfallet en psykose gir. 

Anonymkode: b9e38...f38

Blomsterfluen
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Uansett er psykose fullstendig bortkastet og unødvendig med lidelse med tanke på funksjonsfallet en psykose gir. 

Anonymkode: b9e38...f38

Ok. I tillegg sier folk at enkelte epilepsi-anfall gir spirituisme, ved at han som får anfall ser engler og avdøde mennesker vandre i kirker og aånt.

Skrevet

Nope. Jeg hadde masse vrangforestillinger som overhodet ikke stemte. Trodde bestevenninna mi skulle stjele pengene mine og drepe meg 

Skrevet
33 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Hva mener du med "mennesker som omgir seg med mystiske ord og store fakter"? Betyr det mennesker som omgis av psykiatere som sier mystiske diagnoseord og har lege-fakter?

Hmmm... Du er inne på noe der. Det jeg tenker på er mennesker som er høye på seg selv og mener selv de er gudebenådet. Jeg har vært mye i alternative miljøer og vet at såkalte healere og mennesker med spesielle evner kan være så jævlige som bare det.

Blomsterfluen
Skrevet
1 minutt siden, Gondor skrev:

Hmmm... Du er inne på noe der. Det jeg tenker på er mennesker som er høye på seg selv og mener selv de er gudebenådet. Jeg har vært mye i alternative miljøer og vet at såkalte healere og mennesker med spesielle evner kan være så jævlige som bare det.

Ok. Tenker du på de som ikke er psykotisk-evnede, men de som bare er healere og sånt da?

AnonymBruker
Skrevet

Dimensjoner, andre. Andre av dem. Ja, andre dimensjoner.

Men men.

Anonymkode: 1a3ee...824

Skrevet
51 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Kan du være snill å roe ned på disse meningsmålingene dine, det blir litt mye.

Skrevet
4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Tenker du på de som ikke er psykotisk-evnede, men de som bare er healere og sånt da?

Ja

Blomsterfluen
Skrevet
44 minutter siden, Gondor skrev:
Et øyeblikk siden, XbellaX skrev:

Kan du være snill å roe ned på disse meningsmålingene dine, det blir litt mye.

Nei. Jeg må kunne få lage så mange meningsmålinger jeg ønsker. Hvorfor i hekkan ha meningsmåling funksjonen hviss ikke de er noe annet en irriterende...

Skrevet
Et øyeblikk siden, Blomsterfluen skrev:

Nei. Jeg må kunne få lage så mange meningsmålinger jeg ønsker. Hvorfor i hekkan ha meningsmåling funksjonen hviss ikke de er noe annet en irriterende...

Du har en tendens til å pøse på med med innlegg i blant, kan du ikke spare noen til resten av helgen og? 

Blomsterfluen
Skrevet (endret)
Et øyeblikk siden, XbellaX skrev:

Du har en tendens til å pøse på med med innlegg i blant, kan du ikke spare noen til resten av helgen og? 

Jo jeg sparer jo til resten av helgen også. Jeg bare har ting jeg må vite.

Endret av Blomsterfluen
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet
2 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Det er jo helt ok hvis de beholder sin funksjon og forsørger seg selv med eget inntektsgivende arbeid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...