Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet
12 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg mener ikke at begjær er det samme som kjærlighet, selv om det er en fin kombinasjon:-) .

Jeg mener bare at følelser generelt kan være ekte selv om det er hormoner inne i bildet, inkludert de følelsene som utvikler seg over tid og som er noe annet enn begjær.

ok,

men gondor spurte også om fysisk begjær kan være en form for kjærlighet, jeg tror altså ikke det.

Det har ikke noe med at de ikke kan kombineres, men jeg tror begjær er noe annet enn kjærlighet,

litt som pepper og salt, sammen kan det bli bra, men de er ikke like av den grunn.

Jeg tror hormoner medfører feks begjær, også ulike former for begjær, men jeg tror ikke det er kjærlighet, kjærlighet, tror jeg er noe annet. så kort og godt de to følelser er ulike fordi ulikt opphav.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...