AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 Er det noen som har noen råd om hvordan man skal takle det når en føler at noe reellt er i ferd med å ta knekken på en? Noe en ikke kan rømme fra.. Anonymkode: fcab1...7af 0 Siter
frosken Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 Ved å forsøke å akseptere livets realiteter og gjøre det beste ut av de mulighetene som finnes. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 Skrevet 22. mai 2016 7 timer siden, frosken skrev: Ved å forsøke å akseptere livets realiteter og gjøre det beste ut av de mulighetene som finnes. Har gjort det lenge.. Anonymkode: fcab1...7af 0 Siter
frosken Skrevet 22. mai 2016 Skrevet 22. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har gjort det lenge.. Anonymkode: fcab1...7af Det betviler jeg ikke, men jeg tror ikke det finnes tilnærminger som er bedre enn dette. Kanskje kan det også være et poeng å legge mer merke til det du får til og de situasjonene som har endt godt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 Skrevet 22. mai 2016 28 minutter siden, frosken skrev: Det betviler jeg ikke, men jeg tror ikke det finnes tilnærminger som er bedre enn dette. Kanskje kan det også være et poeng å legge mer merke til det du får til og de situasjonene som har endt godt. Jeg skal gjøre så godt jeg kan Anonymkode: fcab1...7af 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.