Gå til innhold

Når noe holder på å knekke en

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har noen råd om hvordan man skal takle det når en føler at noe reellt er i ferd med å ta knekken på en? Noe en ikke kan rømme fra.. 

Anonymkode: fcab1...7af

Skrevet

Ved å forsøke å akseptere livets realiteter og gjøre det beste ut av de mulighetene som finnes.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, frosken skrev:

Ved å forsøke å akseptere livets realiteter og gjøre det beste ut av de mulighetene som finnes.

Har gjort det lenge.. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har gjort det lenge.. 

Det betviler jeg ikke, men jeg tror ikke det finnes tilnærminger som er bedre enn dette. Kanskje kan det også være et poeng å legge mer merke til det du får til og de situasjonene som har endt godt.

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, frosken skrev:

Det betviler jeg ikke, men jeg tror ikke det finnes tilnærminger som er bedre enn dette. Kanskje kan det også være et poeng å legge mer merke til det du får til og de situasjonene som har endt godt.

Jeg skal gjøre så godt jeg kan :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...