Gå til innhold

Bipolar-Alkohol-psykopat-Sykelig sjalu

Anbefalte innlegg

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker henne av hele mitt hjerte, hun er en utrolig flott og sjarmerende jente, er faktisk 46 år men ser ut som 10 år yngre. Verdens herligeste og snilleste vesen jeg hvet om, når hun er seg selv, hun vet ikke hva godt hun skal gjøre.

Jeg får av leger og psykologer bare beskjed på å komme meg vekk , før jeg selv går til grunne, men der må da være en eller annen måte å hjelpe henne på.

Trenger rask den hjelp jeg måtte kunne finne her på alle måter.

Anonymkode: 5fb77...536

Jeg har ingen erfaring med et slikt forhold som du beskriver, men kjenner en som var i noe tilsvarende og han sa en gang noe sånt som - "Man lever for de gode stundene, men det blir lengre og lengre mellom dem og til slutt er de helt borte". Med mindre denne kvinnen faktisk innser at problemet er på hennes side kommer hun aldri til å forandre seg.

Jeg skjønner ikke at du vil deg selv så vondt, du er voksen og det er ditt liv og ditt valg. Jeg hadde løpt fortere enn fanden for leeeeenge siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...