Anonymesen Skrevet 22. mai 2016 Skrevet 22. mai 2016 Jeg opplever depersonalisering og derealisasjon ( uvirkelighetsfølelse) hver dag. Det er ekstremt ubehagelig, føler meg ekstremt fjern, ekstremt mye ocd, klarer ikke å legge meg, pga ocd om å reise seg og ligge om og om igjen. Det jeg har merket er at når jeg er mye overvåket av politiet og kvinner, og ikke kan åpne munnen min pga tankene blir stjelt da får jeg kraftig angst og stress og om kvelden blir jeg fjern og får uvirkelighetsfølelse, føler meg helt frakoblet. Igår ble jeg ganske farlig, jeg begynte å kaste ting og følte at jeg var fremmed, mista meg rett og slett, mista kontrollen på hva jeg sa, ubehagelig å være der det var lys. Politiet og b kvinner har overvåket meg i lang tid. Jeg blir veldig sliten av dette, og lurer på om det er derfor jeg har fått depersonalisering. Jeg vil annmelde begge to, og vil gjerne snakke med politidirektøren. NHD svar meg plis. 0 Siter
Anonymesen Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Skrevet 22. mai 2016 Kvinnene har ikke styrt kroppen min på lenge. Det er grusomt hva politiet og kvinner gjør mot meg via djevelen. Jeg er veldig lei livet mitt 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 Skrevet 22. mai 2016 8 minutter siden, Anonymesen skrev: Jeg opplever depersonalisering og derealisasjon ( uvirkelighetsfølelse) hver dag. Det er ekstremt ubehagelig, føler meg ekstremt fjern, ekstremt mye ocd, klarer ikke å legge meg, pga ocd om å reise seg og ligge om og om igjen. Det jeg har merket er at når jeg er mye overvåket av politiet og kvinner, og ikke kan åpne munnen min pga tankene blir stjelt da får jeg kraftig angst og stress og om kvelden blir jeg fjern og får uvirkelighetsfølelse, føler meg helt frakoblet. Igår ble jeg ganske farlig, jeg begynte å kaste ting og følte at jeg var fremmed, mista meg rett og slett, mista kontrollen på hva jeg sa, ubehagelig å være der det var lys. Politiet og b kvinner har overvåket meg i lang tid. Jeg blir veldig sliten av dette, og lurer på om det er derfor jeg har fått depersonalisering. Jeg vil annmelde begge to, og vil gjerne snakke med politidirektøren. NHD svar meg plis. Kanskje følelsen av å bli overvåket og depersonaliseringen har samme årsak? Snakk ikke bare med politidirektøren. Snakk også med helsepersonell! Anonymkode: 4fa74...c3f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.