Gå til innhold

kommunikasjonsform mail?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Det er uvanlig at min mann, når vi er i samme rom sender meg mail? altså følgende mail:

Jeg gir deg en gratistur på Uber-appen (opptil NOK 60). Bruk koden ------------ for å godkjenne dette og registrere deg. Kos deg! 

Jeg kan spørre han, men nå er han opptatt med noe. Men inni mellom det han gjør rakk han NÅ å sende meg denne meldingen? syns det at det står: Kos deg! på slutten blir rart, for det lukter av noe jeg burde muligens forstått:-(

Uff:-(

Jeg går og legger meg, jeg tror det er det beste jeg kan gjøre, og dessuten har jeg noe jeg må fikse på data, og jeg vil bare ha muligehet for å lukke øynene om det er noe mer jeg burde forstått:-(

Anonymkode: 0da7b...178

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/411804-kommunikasjonsform-mail/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...