Gå til innhold

Litt forvirret.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Fant en dagbok fra jeg var 16 år, trodde jeg hadde kastet alle. Jeg røykte og drakk alkohol og sniffet endel, røykte litt hasj også. Var veldig usikker på hvem jeg var, visste ikke hvem jeg var. Stadig var det snakk om å slutte å røyke og å slanke meg, gjorde aldri alvor ut av det. Men var jo ikke så overvektig da, men var jo de samme planene som nå. Er det vanlig å være usikker på hvem man er? Følte det var en annen person inni meg, er det vanlig når man er tenåring? Ville bli den andre personen. Føler kanskje det er det jeg prøver på i dag og, å bli en annen person. Er det normalt? Kan jeg bli en annen person? En som er inni meg et sted? Er vel en annen person uten medisin, men det er en som er inni meg. Hadde nesten glemt henne, hun er mye sterkere enn meg. Men endel av meg, det er hun. Er jeg virkelig to personer inni meg? Og hva med alt jeg får inn? Andres egoer blander seg med mitt, så hvem er jeg? Vet ikke. Jo kjenner jo at jeg har en åndelig side, men den er mer diffus nå. Men hvem vet, hva som helst kan skje. Jeg tenkte jo katten bort. 

stjernestøv
Skrevet

Hun var sterkere tilstede i meg når jeg var ung. Hadde jeg splittet personlighet?

AnonymBruker
Skrevet

Du tenker alt for mye :(

Anonymkode: 3baaa...1b1

stjernestøv
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tenker alt for mye :(

Anonymkode: 3baaa...1b1

Ja det er mulig. 

Skrevet
30 minutter siden, stjernestøv skrev:

Fant en dagbok fra jeg var 16 år. Er det vanlig å være usikker på hvem man er? 
(...)
Men hvem vet, hva som helst kan skje. Jeg tenkte jo katten bort. 

Det er veldig vanlig å være usikker på hvem man er, når man er 16 år.

Du tenkte ikke katten bort. Katter blir borte hele tiden.

De andre spørsmålene har jeg ikke noen gode svar på.

Skrevet
31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er det vanlig å være usikker på hvem man er? Følte det var en annen person inni meg, er det vanlig når man er tenåring?

Det er veldig vanlig å ikke vite hvem man er når man er tenåring. Om du har vært syk helt fra den tiden så er det nok ikke så rart at du fortsatt ikke helt vet  hvem du er. Du er jo ikke sykdommen, men alikevel er sykdommen en stor del av deg.

Du er bare en person, du har ingen annen inni deg. Men det kan hende du har en tanke om hvordan du vil være, men at du ikke får det til.

stjernestøv
Skrevet
8 minutter siden, laban skrev:

Det er veldig vanlig å være usikker på hvem man er, når man er 16 år.

Du tenkte ikke katten bort. Katter blir borte hele tiden.

De andre spørsmålene har jeg ikke noen gode svar på.

Ok. Jeg tenkte at jeg håpte katten forsvant og ble borte. Nå drømmer jeg om han nesten hver natt. Møter han. 

stjernestøv
Skrevet
7 minutter siden, Trine skrev:

Det er veldig vanlig å ikke vite hvem man er når man er tenåring. Om du har vært syk helt fra den tiden så er det nok ikke så rart at du fortsatt ikke helt vet  hvem du er. Du er jo ikke sykdommen, men alikevel er sykdommen en stor del av deg.

Du er bare en person, du har ingen annen inni deg. Men det kan hende du har en tanke om hvordan du vil være, men at du ikke får det til.

Ok. Hadde en inni meg før iallefall. Tok det opp med en psykolog og. Hun hadde et navn og. Uff så flaut. Ja har jo en tanke om hvordan jeg vil være

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg tenkte at jeg håpte katten forsvant og ble borte. Nå drømmer jeg om han nesten hver natt. Møter han. 

Det er ikke mulig å tenke bort katten.

Anonymkode: 4c87f...a50

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mulig å tenke bort katten.

Tydeligvis er det mulig for meg. Mine tanker har ført til mye. Gjort folk syke og

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tydeligvis er det mulig for meg. Mine tanker har ført til mye. Gjort folk syke og

Nei, det er ikke mulig, og det har du ikke.

Skrevet
14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Hadde en inni meg før iallefall. Tok det opp med en psykolog og. Hun hadde et navn og. Uff så flaut. Ja har jo en tanke om hvordan jeg vil være

Du hadde ikke en annen inni deg. Du har bare deg, men du kan jo ha flere sider som du kanskje har oppfattet som noen annen.

stjernestøv
Skrevet
6 minutter siden, Trine skrev:

Du hadde ikke en annen inni deg. Du har bare deg, men du kan jo ha flere sider som du kanskje har oppfattet som noen annen.

Ja det er jo mulig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...