Gå til innhold

Tanker I natten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel...nok en natt uten søvn...

Igår fikk jeg vite at vi skal avslutte samarbeidet med Psykoseteamet. Det vil si at den psykepleieren jeg har hatt kontakt med siden '08 nå blir avslutta. I tillegg mister jeg planlegging og gjennomføring av seminar. Det verste er at dette også betyr at jeg ikke får være med på turgruppa mer...

Jeg tenkte ikke gjennom alle konsekvenser når jeg ønsket få behandling på VOP igjen.  Jaja...jeg finner vel noe annet å fylle turdagene med...

Men jeg føler meg veldig klar for å jobbe med de tingene som kom fram under innleggelsen! Så hvis det betyr å bryte enkelte bånd, gjøre nye ting, få andre utfordringer...ja, så får jeg gjøre det beste ut av det.

Nå synes jeg også at Fontex har begynt å fungere igjen og det hjelper jo til å holde psyken I litt sjakk.

Det er mange ting som skjer nå fremover, håper jeg klarer takle alle omveltningene.

Skrevet

Begynner å lure litt på om matproblemene mine er det som er en av årsakene til at jeg sliter så mye med søvnen. Og kanskje også en av årsakene til at jeg svinger såpass mye I form som jeg gjør, at blodsukkeret får et lite sjokk når det kommer mat I kroppen. Spesielt igår - masse fruktsalat. Men jeg får det ikke helt til å stemme for nå føler jeg at Fontex har begynt å fungere, selv med ujevn mattilførsel. Svinger mindre nå. Jeg trudde jeg kom til å få et stort spiseproblem når jeg slutta drikke alkohol, men det har faktisk gått bra. Spiser kanskje ett måltid for dagen, noen ganger litt mer, noen ganger sjeldnere. Det er blitt en av metodene jeg bruker for å regulere følelser når alkoholen forsvant.

Jeg får ta en test hos legen neste gang jeg skal dit for å se om det er noe jeg mangler av vitaminer og sånn. Men jeg trur ikke matinntaket vil endre seg særlig før jeg får orden på andre ting I livet. Henger sammen alt dette trur jeg. Men hva som er lurest å begynne med vet jeg ikke. 

Maten?

Søvnen?

Traumene + depresjoner?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...