AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 Skrevet 23. mai 2016 Jeg tok nettopp morgendosen min av antidepressiva og skylte den ned med øl. Er dette dumt? Anonymkode: f7eb7...99d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 Skrevet 23. mai 2016 Jammen hvorfor er det dumt? Anonymkode: f7eb7...99d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mai 2016 Skrevet 23. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jammen hvorfor er det dumt? Anonymkode: f7eb7...99d Øl til medisiner? Det sier seg vel selv? Alkohol og medisiner passer ikke sammen! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 Skrevet 23. mai 2016 38 minutter siden, stjernestøv skrev: Øl til medisiner? Det sier seg vel selv? Alkohol og medisiner passer ikke sammen! Jammen jeg tenkte ølen vekk. Og da forsvant den. Anonymkode: f7eb7...99d 0 Siter
Wretch Skrevet 23. mai 2016 Skrevet 23. mai 2016 Det er da dumt å drikke øl til frokost. Man blir ganske doven av øl, og det er ikke helsebringende å være inaktiv på formiddagen med rusmidler. Det er også mange ting man ikke kan gjøre med "promille"; f.eks. kjøre bil, og/eller dra på jobb. Alkohol i seg selv er ikke bra for psyken, og ved å drikke alene på formiddagen øker nok sjansene for å utvikle avhengighet. Alkohol er veldig skadelig for kroppen, i alle fall i moderate og høye doser. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.