Gå til innhold

utdanning godkjent som tiltak

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg har fått svar av nav nå at jeg må søke om å få studie jeg tar godkjent som arbeidsrettet aktivitet, dette for evt da kunne få innvilget mentor, så jeg lurer på hvordan dette gjøres? Sender jeg dette til de personene jeg hadde møte med? Det står jeg må sende søknad om dette, og vil det si, skrive en vanlig søknad, printe ut og postlegge? og evt skal jeg sende det til mitt lokale nav-kontor?

Siden det er et visst byråkrati må jeg ikke gjøre det feil.

takk for evt svar.

Anonymkode: f9fd9...f49

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/411816-utdanning-godkjent-som-tiltak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg har fått svar av nav nå at jeg må søke om å få studie jeg tar godkjent som arbeidsrettet aktivitet, dette for evt da kunne få innvilget mentor, så jeg lurer på hvordan dette gjøres? Sender jeg dette til de personene jeg hadde møte med? Det står jeg må sende søknad om dette, og vil det si, skrive en vanlig søknad, printe ut og postlegge? og evt skal jeg sende det til mitt lokale nav-kontor?

Siden det er et visst byråkrati må jeg ikke gjøre det feil.

takk for evt svar.

Anonymkode: f9fd9...f49

Hei!

Hadde egentlig ikke tenkt til å skrive, men hvordan i alle dager tenkte du at noen her kan vite hvem du har vært på møte med? ^_^

Jaja unnskyld at jeg blander meg inn, var ikke meningen.

Anonymkode: 30bda...3e8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...