Trine Skrevet 25. mai 2016 Skrevet 25. mai 2016 29 minutter siden, umakenverdt skrev: Tror det er en allergimedisin, men som også gjør deg søvnig, derfor brukes den som sovemedisin (dette er bare min forståelse, og den kan absolutt være feil). Jeg prøvde å få frem at jeg var usikker på om de fungerte så godt lenger, da ting blant annet søvnen har vært dårligere i det siste. Han hadde fått beskjed av tidligere behandler om at jeg skulle bruke medisinene i over et år, og dermed skulle jeg det. Jeg forklarte meg nok veldig dårlig. Høres mer ut som at legen er litt dårlig til å tenke selv. At du skal ta medisinene i et år forutsetter jo at de faktisk fungerer. Du har forstått atarax riktig Det er en gammel type allergimedisin som man ofte blir trøtt av. 0 Siter
umakenverdt Skrevet 26. mai 2016 Forfatter Skrevet 26. mai 2016 20 timer siden, Trine skrev: Høres mer ut som at legen er litt dårlig til å tenke selv. At du skal ta medisinene i et år forutsetter jo at de faktisk fungerer. Du har forstått atarax riktig Det er en gammel type allergimedisin som man ofte blir trøtt av. Det kan være det er riktig medisin, jeg vet ikke, jeg vet ikke så mye for tiden. Men håper atarax fungerer for søvnen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.