Gå til innhold

har de med rødoransjt hår ofte dyselexi?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg ser på tv serier og de to jeg kjenner med rødorasjt hår og fregner at de har alle dyselexi. Betyr dette at alle med denne hårfargen og fregner har dyselexi? Jeg bare spør, og jeg mener ikke å være rassist/nasist eller noe sånt.

Skrevet
3 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg ser på tv serier og de to jeg kjenner med rødorasjt hår og fregner at de har alle dyselexi. Betyr dette at alle med denne hårfargen og fregner har dyselexi? 

Selvfølgelig ikke. Du kan ikke trekke slike konklusjoner ut fra noen TV-serier.   

Blomsterfluen
Skrevet
3 minutter siden, laban skrev:

Selvfølgelig ikke. Du kan ikke trekke slike konklusjoner ut fra noen TV-serier.   

Jeg trekkte ikke noe konklusjoner, jeg bare kom med et spørsmål.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg trekkte ikke noe konklusjoner, jeg bare kom med et spørsmål.

Svaret er nei, vel.

Anonymkode: b8a3f...cd9

Blomsterfluen
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Svaret er nei, vel.

Ok. Ja vel, da.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Ja vel, da.

Noe sånt.

Skrevet
10 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg ser på tv serier og de to jeg kjenner med rødorasjt hår og fregner at de har alle dyselexi. Betyr dette at alle med denne hårfargen og fregner har dyselexi? Jeg bare spør, og jeg mener ikke å være rassist/nasist eller noe sånt.

Selvfølgelig ikke. Etter å ha lest dine innlegg kan man da like gjerne spørre om alle som bor på omsorgsbolig har dysleksi. Noe som selvfølgelig ikke er sant.

Skrevet
12 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Eric Cartman argumenterer for at rødhårede skiller seg fra andre ved at de ikke har noen sjel. Han nevner ikke noe om dysleksi i sitt arbeid.

https://en.wikipedia.org/wiki/Ginger_Kids

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...