Gå til innhold

redd for mammas påfunn på sommerturer...

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet
1 time siden, Lillemus skrev:

Poenget er definitivt ikke å imponere noen som helst - men når sommeren stort sett består av 12 grader og regn så er det deilig med en uke på sydligere breddegrader sammen med kjæresten sin. :) Hvor man kan bruke lett sommertøy, kjenne fremmede lukter og smaker og bare nyte hverandre en hel uke til ende. :wub: Å kjenne sola på kroppen, plaske i bølgene i Middelhavet, svømme i bassenget og rett og slett la seg oppvarte litt noen dager - ellers er det jeg som er oppvarter 358 dager i året. Så nei - det blir overhodet ikke det samme å sitte hjemme og lese en bok eller se en film om Kreta. :) 

Ja det har jo sin sjarm:-)

Jeg kunne vel egentlig mer likt å bo på breddegrader hvor jeg slapp å tilpasse 4 årsider til kropper som vokser.

Men min mann som tenker liet på årstider og aktuelle klær, liker, Norge.

Jeg liker feks Hellas bedre, for jeg vil helst bo i et land, klimamessig der jeg slipper forholde meg til så store temepratur og tydelige årstidsvariasjoner

Nicklusheletida
Skrevet
5 timer siden, Madelenemie skrev:

:lol:

ok 

Noen gangen må det en NT til for at en autist skal forstå an annen:-) 

takk:-)

(sånn kan det bli når man selv etter massiv hjelp fra spesialisthelsetjenesten, er like mye autist, men fra hjelpesløs autist er blitt greier-seg selv autist;) Det er jo ikke alltid oppsrkiftene fungerer på alt, men generelt fungerer de jo utmerket.-)

Klem

He he, men du har da så mange flotte egenskaper som jeg gjerne skulle hatt, så vi er vel bare litt forskjellige og har hver våre sterke og svake sider :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...