Gå til innhold

Begynne å røyke igjen?

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk for det :) 

Skulle jo vært fornøyd sist sommer :( Søren, var ikke det heller. Og nå er det jo enda verre. 

Jeg gikk opp 30+kg I 2006. Det var på noen få mnd mens jeg var innlagt på psykiatrisk. 

Det var jævlig rett og slett. Har vært megajojo I mange år...så ille som minus 50 på få mnd I 2010/2011skiftet. Gikk opp igjen de...og fy for et nederlag. +/- 15 til 20kg I løpet av et år er ikke uvanlig for meg...så jeg kan faktisk veie opptil 40kg mer eller mindre I løpet av det året.

Eks 2010-2011...

Veide 117 sommer 2010. Desember samme år veide jeg 76. Så begynte jeg å få orden på maten og gikk opp...og det stoppa ikke før jeg var 120.Dette var sommeren 2011. Nå vaker jeg på tresifra, håper komme på tosifra I begynnelsen av Juni.

Jeg slutta røyke I Nov.2007.gikk opp noen kg, men begynte på endel andre meds da også. Jeg har prøvd ett trekk I ettertid. Det var fortsatt godt (dette var I vinter), men jeg står på mitt. ..jeg er en ikkerøyker...

Hold ut! Det blir bedre, men det er de berømte T'ene.

Håper du får hjelp,det kan gjøre veien litt mindre kronglete. 

Fortsetter under...

stjernestøv
1 time siden, Psykojenta skrev:

Jeg gikk opp 30+kg I 2006. Det var på noen få mnd mens jeg var innlagt på psykiatrisk. 

Det var jævlig rett og slett. Har vært megajojo I mange år...så ille som minus 50 på få mnd I 2010/2011skiftet. Gikk opp igjen de...og fy for et nederlag. +/- 15 til 20kg I løpet av et år er ikke uvanlig for meg...så jeg kan faktisk veie opptil 40kg mer eller mindre I løpet av det året.

Eks 2010-2011...

Veide 117 sommer 2010. Desember samme år veide jeg 76. Så begynte jeg å få orden på maten og gikk opp...og det stoppa ikke før jeg var 120.Dette var sommeren 2011. Nå vaker jeg på tresifra, håper komme på tosifra I begynnelsen av Juni.

Jeg slutta røyke I Nov.2007.gikk opp noen kg, men begynte på endel andre meds da også. Jeg har prøvd ett trekk I ettertid. Det var fortsatt godt (dette var I vinter), men jeg står på mitt. ..jeg er en ikkerøyker...

Hold ut! Det blir bedre, men det er de berømte T'ene.

Håper du får hjelp,det kan gjøre veien litt mindre kronglete. 

Ja det var voldsomt som du har svingt i vekten. Jeg tenker jeg kan jo bare bli dårlig så går jeg ned i vekt. Får se...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...